Լոգոները ստեղծվում են տվյալ բռենդը այլ ապրանքանիշներից տարբերակելու և սպառողների մոտ որոշակի ասոցիացիաներ առաջացնելու նպատակով: Իսկ ինչ ասոցիացիաներ կառաջանան, եթե լոգոները որոշեն փոխվել տեղերով: Եվ այսպես` Կոկա-կոլան և պեպսին. Ֆեյսբուքն ու թվիթերը... Մաստեր քարտն ու Վիզան... Ինչպես նաև `
N.M.
2011-07-27 17:47:47Suzanna
2011-07-27 19:18:59Vahan..
2011-07-27 19:24:33ՇԱՔԵ
2011-07-27 19:46:53sweet L
2011-07-27 20:34:42Lyov
2011-07-27 23:12:11Արամ Միլանիստա
2011-07-28 09:11:26Մայլիի ֆանատ
2011-07-28 13:10:21N.N.!
2011-07-29 00:10:13