Copy SMS

Ես ֆոտոարվեստում

Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Հուսով եմ դուր կգա
 

Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ

Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ

Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ


Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
                                Ահա և ես
 

Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ


Դպրոցում հանձնարարել են գրել Գաբրիել Սունդուկյանի<> ստեղծագործության մեջից Պեպոյի ու Զիմզիմովի համեմատական բնութագիրը:Եթե ձեզ նույնպես նախկինում հանձնարարել են կամ պարզապես ունեք նյութ խնդրումեմ օգնեք:Ես ֆոտոարվեստում - ֆոտոնկարիչ, նկարներ
Նախապես շնորհակալություն:

Sam
12

16

3539

  • Sam
    2012-04-01 13:15:25
    (ուրախ) (ուրախ) (ուրախ) (ուրախ)
  • ღღღ LILUSHIK ღღღ
    2012-04-01 13:15:31
    (լավ) (լավ) (բռավո)
  • շատ սիրուն նկարներ են...... ճաշակով են
    • Sam
      2012-04-01 13:28:07
      (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ժպիտ) (պարել) (պարել) (պարել)
  • Styop
    2012-04-01 13:18:13
    մեր դասնելա էտի (ուրախ) (ուրախ) (ուրախ) (ուրախ)
    • Sam
      2012-04-01 13:28:15
      (լավչեմ) (լավչեմ) (լավչեմ)
  • Copy Sheriff (Ma$#)
    2012-04-01 15:40:14
    դու կաս ֆոտոարվեստում (լավ) (բռավո)
  • POQRIK HRASHQ
    2012-04-01 21:13:09
    Պեպոյի և Զիմզիմովի համեմատական բնութագիրը 70- ական թթ-ին Սունդուկյանի ստեղծագործական աճման ,ինչպես և նրա ռեալիզմի ամենանշանավոր արտահայտությունը “ՊԵպո” կատակերգությունն է : “ՊԵպո” կատակերգության գեղարվեստական- հասարակական մեծ արժեքը պայմանավորված է ժամանակաշրջանի սոցիալական հակասությունների ու պայքարի ճշմարտացի և խոր պատկերմամբ ու ժանրի առանձնահատկությունների բարձր իմացությամբ : Շահագործողների և իրենց հալալ քրտինքով ապրողների հակադրությունն է տվել Սունդուկյանն իր “ՊԵպո” –ի մեջ : ՄԵծարել է աշխատանքն ու ու աշխատավորին , դատապարտել բուժուազիայի ստոր ու խաբեբայական էությունը : Այս պիեսի երեք պարզ գործողությունների մեջ նա կարողանում է միանգամայն բնորոշ հատկություններով ցույց տալ երկու իրար հակադիր միջավայրերը ` Պեպոյի և ԶԻմզիմովի ընտանիքները : Եթե ՊԵպոյի ընտանիքում մարդկային բոլոր փոխհարաբերությունները հենված են փոխադարձ սիրո, ազնվության , աշխատասիրության և ճշմարտասիրության վրա , և ՊԵպոյին շրջապատող հարազատները շահագրգռված են արդարության հաղթանակով, այսինքն ` աշխատավորների իրավունքների պաշտպանությամբ , ապա բոլորովին հակառակն է Զիմզիմովի ընտանիքը , ուր արտաքին շքեղության ներքո բացահայտվում են կեղծիքն ու անհավատարմությունը թե \' ընտանեկան և թե \' ամեն տիպի այլ հարաբերությունների մեջ : Սունդուկյանը պիեսի ամեն մի դրվագի մեջ հաջորդաբար բացահայտում ու բազմակողմանիորեն ցուցադրում է Պեպոյի մարդկայնորեն գեղեցիկ ու հարուստ ներաշխարհը: ՊԵպոյի կերպարում խտացված են աշխատավոր մարդուն հատուկ բնավորության ու հոգեբանության հիմնական գծերը ` աշխատասիրություն , ազնվություն , պատվասիրություն , շիտակություն , իր և իր խավի մարդկանց շահերն ակտիվորեն պաշտպանելու գիտակցություն : Պեպոն նախ և առաջ ներկայացվում է որպես աշխատավոր մարդ (ձկնորս ) , որը հալալ ու արդար աշխատանքի մեջ է տեսնում իր կյանքի իմաստը : Մերժելով փողի պաշտամունքը ` ՊԵպոն գերադասում է “ջանը” : ԲՆականից կենսասեր ու աշխույժ է Պեպոն ,ներքուստ լի է ծանր ապրումներով , որոնց աղբյուրը տիրող կյանքն է : ՅՈւրքանչյուր քայլափոխի նա լսում ու տեսնում է բազում անարդարություն ,որոնք դառնացնում են նրա հոգին : Զիմզիմովը մի մարդ է , որն իր կյանքի նպատակը փողը,փողը և փողն է համարում , որը կանգ չի առնում և ոչ մի միջոցի առաջ , որպեսզի հասնի նպատակին, որի համար « խիղճ» , « պատիվ» , «մարդասիրություն » և նման այլ բառեր անհասկանալի և դատարկ խոսքեր են ,որը սառնասրտորեն կարող է կողոպտել աղքատի վերջին գրողները , հանել նրա ծվատված չուիսան , սովածի բերանից թռցնել մի պատառ հացը և այս բոլորը նրա համար, որպեսզի նրանցից թռցրած գրոշները ոսկու փոխարկի : ՀԵղինակը երևան է բերել նաև բուրժուազիայի ներքին թուլություը , նրա վախն աշխատավոր մարդկանց ըմբոստացումից : ՆԱ ցույց թէ տվել, որ փողի ուժին ապակինած Զիմզիմովն առերևույթ է համարձակ, բայց ներքուստ մի երկչոտ հոգի է : Դրանով նրա կերպարը դառնում է ծիծաղելի ,իսկ հեռանկարը ` ողբալի : Ահա թե ինչու Զիմզիմովը ,երբ իմանում է ,որ գտնվել է մուրհակը , բոլորովին կերպարանափոխվում է : Նա, որ այնպես « բարձրից » էր նայում իր տուն եկած Պեպոյի վրա , և զարմանում ,որ մի հասարակ «կինտո » համարձակվում է նստել ընկողմնարանի վրա , այնքան է նեղվում,, որ իր իսկ ոտքով գնում է ձկնորսի տուն ` հաշտություն խնդրելու : Զիմզիմովը Պեպոյին խնդրում է հաշտվել ` խոստանալով մուրհակով պարտք գումարից շատ ավելի վճարել նրան ու բանտարկելուց անմիջապես ազատել : Այսպիսով , Պեպոն բարձրանում է իր անձնականից և հասնում է իր խավի մարդկանց շահերը պայքարով պաշտպանելու գաղափարին : Նա մտածում է . « Հաջաթ չի ,կերթամ բիթը , կու նստիմ ,մի օր կու ազատվիմ .ախար …» : Բանտից ազատվելուց հետո նա պետք է պատժեր Զիմզիմովին ` աշխարհքին հայտնելով արարմունքը : Այս պիեսը կարդալով ես ատելությամբ լցվեցի դեպի առևտրական զիմզիմովները և հիացմունքով դեպի Պեպոն ու նրա նմանները :
    • SaM
      2012-04-01 23:29:22
      մեռսի
  • SaM
    2012-04-01 23:29:26
    (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա)
  • POQRIK HRASHQ
    2012-04-02 18:28:42
    խնդրեմ :) :) :) :) :) :) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ)
  • Опасная Зона...
    2012-11-24 17:43:24
    բավականին հաջողված նկարներ են :)
  • sssooo
    2013-02-25 21:39:14
    վայ մերսի POQRIK HRASHQ ջան փրկեցիր
    • Dangerous ₪
      2015-04-18 22:09:48
      :O :D :D :D
      • Dangerous ₪
        2015-04-18 22:11:49
        վաայ նոր եմ հակսնաւոմ ինչ եմգրեեեե :D
  • asararat@rambler.ru
    2014-09-08 20:27:46
    @POQRIK HRASHQ Սա դուք եք գրել,թե ինչ-որ տեղից է վերցված՞