Copy SMS

Քոփի-առողջարան

Քոփի-առողջարան - օգտակար, առողջ սնունդ


Կրկին ողջունում եմ բոլորիդ ու շարունակում տալ օգտակար տեղեկություններ:Քանի որ առջևում ամառ է,այսօր կխոսեմ ամենահամեղ ու << զովացուցիչ >> վիտամինի`վիտամին C-ի մասին: 

Քոփի-առողջարան - օգտակար, առողջ սնունդ


Վիտամին C

Վիտամին C-ն (ասկորբինաթթուն) բարձրացնում է օրգանիզմի դիմադրողականությունը, նվազեցնում է շնչուղիների հիվանդությունների հավանականությունը, կարգավորում մազանոթների թափանցելիությունը` նպաստելով ողջ անոթային համակարգի առաձգականության բարելավմանը։


Վիտամին C –ի օրական նորման կազմում է 60 մգ: (Ծխոխների համար 100 մգ):

Բարերար ացդեցություն ունի ԿՆՀ-ի վրա, խթանում է էնդոկրին(ներզատիչ) գեղձերի գործունեությունը, նպաստում օրգանիզմի կողմից երկաթի յուրացմանն ու արյան արտադրմանը, արգելակում է քաղցկեղածին նյութերի գոյացումը։. Վիտամին C-ի մեծ քանակությամբ օգտագործումը շատ օգտակար է շաքարային դիաբետով հիվանդների, ծխախոտամոլությամբ տառապողների, հակաբեղմնավորիչ դեղահաբեր օգտագործող կանանց, ինչպես նաև մարսողական համակագի հետ խնդիրներ ունեցող տարեցների համար։


 Օրգանիզմում վիտամին C-ի անբավարար քանակը արտահայտվում է հետևյալ համախտանիշներով. մշտական հոգնածություն, լնդերի արյունահոսություն, տարբեր վարակների դեմ օրգանիզմի դիմադրողականության ընդհանուր անկում։ Վիտամին C-ի սուր անբավարարության դեպքում կարող է առաջանալ ցինգա`լնդախտ, որն ախտորոշվում է այտուցի, արյունահոսության և ենթամաշկային կետավոր արյունազեղումների առկայությունով։

 Չնայած այն շատ համեղ ու օգտակար հատկություններ ունեցող վիտամին է,այնուամենայնիվ դրա չարաշահումը կարող է հանգեցնել ոչ ցանկալի հետևանքների,մասնավորապես լյարդի և ենթաստամոքսային գեղձի խանգարման:

Իսկ հիմա տեսնենք թե որ սննդամթերքների մեջ է պարունակվում բավարար քանակությամբ վիտամին C 


Քոփի-առողջարան - օգտակար, առողջ սնունդ

Պապայա (1 հատ,միջին,թարմ) 187 մգ

Դեղին պղպեղ (1 բաժակ, կտրատած, հում) 170 մգ

Կարմիր պղպեղ (1/2 բաժակ, կտրատած, հում) 141 մգ

Դեղձ (1/2 բաժակ, շերտատած, սառեցրած) 117 մգ

Սեխ-փոքր (1/2, թարմ) 116 մգ

Կանաչ կծու պղպեղ Չիլի (1 հատ, 109 մգ

Նարնջի հյութ (3/4 բաժակ, թարմ քամած) 93 մգ

Նարինջ (1 հատ միջին) 69 մգ

Լոռամրգի հյութ (3/4 բաժակ) 67 մգ

Թուրինջի հյութ (3/4 բաժակ, թարմ քամած) 62 մգ

Կաղամբ Բրոկկոլի (1/2 բաժակ, եփած) 58 մգ

Ելակ (1/2 բաժակ, թարմ) 47 մգ

Հիշեք նաև,որ վիտամին C –ն ակտիվացնում է իմուն համակարգը` պաշտպանելով մեզ վարակներից և քրոնիկ հիվանդություններից:

Հ.Գ. կարող եք կատարել առաջարկություններ հաջորդ բաժնի համար

Սիրով ձեր ՍմբատՔոփի-առողջարան - օգտակար, առողջ սնունդ

16

17

1353

  • ☜♡☞♥Mari♥☜♡☞
    2012-05-27 11:03:32
    շատ օգտակար խորհուրդներ են (լավ) (լավ) (լավ) (բռավո) (բռավո) (բռավո)
  • (ړײ)Mash(ړײ)
    2012-05-27 11:03:39
    (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ)
  • ♥Anna-Number One♥
    2012-05-27 11:03:44
    (լավ) (լավ) (լավ) ապրես,չնայած կենսաբից անցել էինք,բայց կրկնությունը առողջության ճիշտ պահպանման մայրն է: :)
  • այո այո.... ապրես Դեկտր Սմբատ (բռավո) մեզ լավ նայելու համար
  • Es Qo Nman Ei
    2012-05-27 11:05:51
    (լավ) (բռավո) (բռավո)
  • ღℒIℒITღ
    2012-05-27 11:06:25
    (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո)
  • syuzi159
    2012-05-27 11:08:51
    Հետաքրքիր էր (լավ) գրառումն ինձ դուր եկավ,շնորհավորում եմ լավ ու հետաքրքիր գրառման համար (լավ)
  • SMBAT
    2012-05-27 11:11:47
    ՇԱՏ ՇՆՈՐՀԱԿԱԼ ԵՄ ԲՈԼՈՐԻՑԴ (ժպիտ) (ժպիտ)
  • ☆★❤NARI❤☆★
    2012-05-27 11:12:40
    (պաղպաղակ) (պաղպաղակ) (պաղպաղակ) (պաղպաղակ) (պաղպաղակ) (պաղպաղակ) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (խոնարհվել) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ)
  • ALISA.D
    2012-05-27 11:46:33
    գրառումը սենց պիտի լինի ապրես (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո)
  • Susanna
    2012-05-27 12:51:26
    Միևնույնն է, ես շարունակելու են ելակ ուտել..... (ժպիտ) :) Խնդրում եմ հաջորդ պոստում տեղեկություններ գրել ելակի մասին (խոնարհվել) ..., որովհետև ես ելակ շաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաատ եմ սիրում... (պաղպաղակ) (բռավո) (բռավո) (բռավո)
    • SMBAT
      2012-05-27 12:57:26
      ԱՉՔԻՍ ՎՐԱ ՍՈՒՍ ՋԱՆ (ծաղիկ)
      • Susanna
        2012-05-27 12:59:06
        Նախապես շնորհակալություն O:)
  • -E)ℳanukyan (◔̯◔)
    2012-05-27 14:27:08
    (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) ապրես,,,,,,,,,,,,, (ժպիտ)
  • Alex360°
    2012-06-06 21:41:14
    մասնագիտությունտ փոխել ես ՞ (ուրախ)
  • Sargsyan ♡♡♡
    2012-06-08 18:36:30
    Պապայա (1 հատ,միջին,թարմ) 187 մգ :D :D պապայա էէէէ պապա ունեմ աշխարհը չունի :D :D :D