Պաբլո Պիկասո
Այս գրառմանս մեջ ձեզ կներկայացնեմ Պիկասոյի մասին որոշ տեղեկություններ: Կարծում եմ կհավանեք
Պաբլո Ռուիս Պիկասոն ծնվել է 1881թ. հոկտեմբերի 25 –ին:
Սովորել է Լա Կորունիայի, Բարսելոնի Գեղեցիկ արվեստների դպրոցներում, Մադրիդի Սան Ֆեռնանդո թագավորական ակադեմիայում: Նմանակելով հորը՝ դեռևս պատանի Պիկասոն ստեղծել է բացառիկ դիտողականությամբ և վավերականությամբ բնորոշվող գծանկարներ:
1904-ից ապրել է Փարիզում: Նրա առաջին նշանավոր գործերը ստեղծվել են 1900-ական թթ.-ի սկզբին, որոնցում պատկերված են միայնության մեջ ողբերգականորեն թշվառ կույրեր, աղքատներ, ինչպես և թափառաշրջիկ դերասանների ռոմանտիկ կյանքը:
1907-ին Պիկասոն վճռականապես հրաժարվել է համաշխարհային արվեստի ռեալիստական ավանդույթներից: Զգալով բուրժուական հասարակության և նրա մշակույթի ճգնաժամը, գոյության ողբերգական պայմանները, չտեսնելով սարսափելի իրականությանը հակադրվող որևէ ուժ՝ Պիկասոն իր ստեղծագործություններում անողոք կենդանահերձման, աղճատման է ենթարկում այդ իրականությունը:
Նա աշխատել է նաև քանդակագործության, խեցեգործության և գրաֆիկայի ասպարեզներում:
20–րդ դարի խոշորագույն արվեստագետը մեծ ազդեցություն է թողել 20–րդ դարի արվեստի, գրականության և քաղաքական մտքի զարգացման վրա։
Պիկասոն ունեցել է շատ սիրուհիներ, սակայն 79 տարեկանում ամուսնացել է իր 2-րդ կնոջ՝ 27-ամյա Ժակլին Ռոքի հետ։
Պիկասսոյի սիրելիներից շատերը ստացել են հոգեկան խանգարումներ և իրենց կյանքին վերջ են տվել ինքնասպանությամբ: Պիկասսոյի համար գոյություն ուներ կանանց 2 տեսակ ՝ ատվածուհիներ և լաթի կտորներ: Սկզբում բոլորն էլ աստվածուհիներ էին, բայց ոչ երկարատև, բավական էր կինը հիվանդանար կամ հղիանար, նրա հետաքրքրությունն անմիջապես կորում էր: Ինչևէ, Պիկասսոյի նման մեծություններին ներելի է ամեն բան:
#!

Կանանց մեջ Պիկասսոն գնահատում էր գեղեցկությունը և հարաբերական երիտասարդությունը: Սովորաբար նրա կանայք և սիրուհիները դառնում էին նրա բնորդուհիները: Պիկասսոյի առաջին հրապուրանքը Մադլեն անունով մի կին էր, որ հետ նա ծանոթանում է Փարիզում: Մադլենը հաճույքով կեցվածք էր ընդունում և բնավ դեմ չէր 2 ամիս սդուդիայից դուրս չգալուն, քանզի նա կոշիկ չուներ, իսկ Պիկասսոն ՝փող: Հետագայում Մադլենն ասել է, որ Պաբլոն նրան պահել է իսկական ճգնավորի պես :
Ժամանակին Պիկասոն հարցաքննվել է ոստիկանության կողմից ՝ լեգենդար «Մոնա Լիզա» կտավի գողության գործով։ Երբ Լեոնարդո դա Վինչիի գլուխգործոցը 1911թ. անհետացել է Փարիզի Լուվրից, Պիկասոյի «ընկեր», պոետ Գիյոմ Ապոլիներն իրավապահներին մատնացույց է արել նկարչին։
1904-ից ապրել է Փարիզում: Նրա առաջին նշանավոր գործերը ստեղծվել են 1900-ական թթ.-ի սկզբին, որոնցում պատկերված են միայնության մեջ ողբերգականորեն թշվառ կույրեր, աղքատներ, ինչպես և թափառաշրջիկ դերասանների ռոմանտիկ կյանքը:
1907-ին Պիկասոն վճռականապես հրաժարվել է համաշխարհային արվեստի ռեալիստական ավանդույթներից: Զգալով բուրժուական հասարակության և նրա մշակույթի ճգնաժամը, գոյության ողբերգական պայմանները, չտեսնելով սարսափելի իրականությանը հակադրվող որևէ ուժ՝ Պիկասոն իր ստեղծագործություններում անողոք կենդանահերձման, աղճատման է ենթարկում այդ իրականությունը:
Նա աշխատել է նաև քանդակագործության, խեցեգործության և գրաֆիկայի ասպարեզներում:
20–րդ դարի խոշորագույն արվեստագետը մեծ ազդեցություն է թողել 20–րդ դարի արվեստի, գրականության և քաղաքական մտքի զարգացման վրա։
Պիկասոն ունեցել է շատ սիրուհիներ, սակայն 79 տարեկանում ամուսնացել է իր 2-րդ կնոջ՝ 27-ամյա Ժակլին Ռոքի հետ։
Պիկասսոյի սիրելիներից շատերը ստացել են հոգեկան խանգարումներ և իրենց կյանքին վերջ են տվել ինքնասպանությամբ: Պիկասսոյի համար գոյություն ուներ կանանց 2 տեսակ ՝ ատվածուհիներ և լաթի կտորներ: Սկզբում բոլորն էլ աստվածուհիներ էին, բայց ոչ երկարատև, բավական էր կինը հիվանդանար կամ հղիանար, նրա հետաքրքրությունն անմիջապես կորում էր: Ինչևէ, Պիկասսոյի նման մեծություններին ներելի է ամեն բան:
#!

Կանանց մեջ Պիկասսոն գնահատում էր գեղեցկությունը և հարաբերական երիտասարդությունը: Սովորաբար նրա կանայք և սիրուհիները դառնում էին նրա բնորդուհիները: Պիկասսոյի առաջին հրապուրանքը Մադլեն անունով մի կին էր, որ հետ նա ծանոթանում է Փարիզում: Մադլենը հաճույքով կեցվածք էր ընդունում և բնավ դեմ չէր 2 ամիս սդուդիայից դուրս չգալուն, քանզի նա կոշիկ չուներ, իսկ Պիկասսոն ՝փող: Հետագայում Մադլենն ասել է, որ Պաբլոն նրան պահել է իսկական ճգնավորի պես :
Ժամանակին Պիկասոն հարցաքննվել է ոստիկանության կողմից ՝ լեգենդար «Մոնա Լիզա» կտավի գողության գործով։ Երբ Լեոնարդո դա Վինչիի գլուխգործոցը 1911թ. անհետացել է Փարիզի Լուվրից, Պիկասոյի «ընկեր», պոետ Գիյոմ Ապոլիներն իրավապահներին մատնացույց է արել նկարչին։
1907-ին Պիկասոն վճռականապես հրաժարվել է համաշխարհային արվեստի ռեալիստական ավանդույթներից: Զգալով բուրժուական հասարակության և նրա մշակույթի ճգնաժամը, գոյության ողբերգական պայմանները, չտեսնելով սարսափելի իրականությանը հակադրվող որևէ ուժ՝ Պիկասոն իր ստեղծագործություններում անողոք կենդանահերձման, աղճատման է ենթարկում այդ իրականությունը:
Նա աշխատել է նաև քանդակագործության, խեցեգործության և գրաֆիկայի ասպարեզներում:
20–րդ դարի խոշորագույն արվեստագետը մեծ ազդեցություն է թողել 20–րդ դարի արվեստի, գրականության և քաղաքական մտքի զարգացման վրա։
Պիկասոն ունեցել է շատ սիրուհիներ, սակայն 79 տարեկանում ամուսնացել է իր 2-րդ կնոջ՝ 27-ամյա Ժակլին Ռոքի հետ։
Պիկասսոյի սիրելիներից շատերը ստացել են հոգեկան խանգարումներ և իրենց կյանքին վերջ են տվել ինքնասպանությամբ: Պիկասսոյի համար գոյություն ուներ կանանց 2 տեսակ ՝ ատվածուհիներ և լաթի կտորներ: Սկզբում բոլորն էլ աստվածուհիներ էին, բայց ոչ երկարատև, բավական էր կինը հիվանդանար կամ հղիանար, նրա հետաքրքրությունն անմիջապես կորում էր: Ինչևէ, Պիկասսոյի նման մեծություններին ներելի է ամեն բան:
#!

Կանանց մեջ Պիկասսոն գնահատում էր գեղեցկությունը և հարաբերական երիտասարդությունը: Սովորաբար նրա կանայք և սիրուհիները դառնում էին նրա բնորդուհիները: Պիկասսոյի առաջին հրապուրանքը Մադլեն անունով մի կին էր, որ հետ նա ծանոթանում է Փարիզում: Մադլենը հաճույքով կեցվածք էր ընդունում և բնավ դեմ չէր 2 ամիս սդուդիայից դուրս չգալուն, քանզի նա կոշիկ չուներ, իսկ Պիկասսոն ՝փող: Հետագայում Մադլենն ասել է, որ Պաբլոն նրան պահել է իսկական ճգնավորի պես :
Ժամանակին Պիկասոն հարցաքննվել է ոստիկանության կողմից ՝ լեգենդար «Մոնա Լիզա» կտավի գողության գործով։ Երբ Լեոնարդո դա Վինչիի գլուխգործոցը 1911թ. անհետացել է Փարիզի Լուվրից, Պիկասոյի «ընկեր», պոետ Գիյոմ Ապոլիներն իրավապահներին մատնացույց է արել նկարչին։
Պիկասսոյի սիրելիներից շատերը ստացել են հոգեկան խանգարումներ և իրենց կյանքին վերջ են տվել ինքնասպանությամբ: Պիկասսոյի համար գոյություն ուներ կանանց 2 տեսակ ՝ ատվածուհիներ և լաթի կտորներ: Սկզբում բոլորն էլ աստվածուհիներ էին, բայց ոչ երկարատև, բավական էր կինը հիվանդանար կամ հղիանար, նրա հետաքրքրությունն անմիջապես կորում էր: Ինչևէ, Պիկասսոյի նման մեծություններին ներելի է ամեն բան:
#!

Կանանց մեջ Պիկասսոն գնահատում էր գեղեցկությունը և հարաբերական երիտասարդությունը: Սովորաբար նրա կանայք և սիրուհիները դառնում էին նրա բնորդուհիները: Պիկասսոյի առաջին հրապուրանքը Մադլեն անունով մի կին էր, որ հետ նա ծանոթանում է Փարիզում: Մադլենը հաճույքով կեցվածք էր ընդունում և բնավ դեմ չէր 2 ամիս սդուդիայից դուրս չգալուն, քանզի նա կոշիկ չուներ, իսկ Պիկասսոն ՝փող: Հետագայում Մադլենն ասել է, որ Պաբլոն նրան պահել է իսկական ճգնավորի պես :
Ժամանակին Պիկասոն հարցաքննվել է ոստիկանության կողմից ՝ լեգենդար «Մոնա Լիզա» կտավի գողության գործով։ Երբ Լեոնարդո դա Վինչիի գլուխգործոցը 1911թ. անհետացել է Փարիզի Լուվրից, Պիկասոյի «ընկեր», պոետ Գիյոմ Ապոլիներն իրավապահներին մատնացույց է արել նկարչին։

Կանանց մեջ Պիկասսոն գնահատում էր գեղեցկությունը և հարաբերական երիտասարդությունը: Սովորաբար նրա կանայք և սիրուհիները դառնում էին նրա բնորդուհիները: Պիկասսոյի առաջին հրապուրանքը Մադլեն անունով մի կին էր, որ հետ նա ծանոթանում է Փարիզում: Մադլենը հաճույքով կեցվածք էր ընդունում և բնավ դեմ չէր 2 ամիս սդուդիայից դուրս չգալուն, քանզի նա կոշիկ չուներ, իսկ Պիկասսոն ՝փող: Հետագայում Մադլենն ասել է, որ Պաբլոն նրան պահել է իսկական ճգնավորի պես :
Suren2013
2013-05-29 17:00:29Merishok
2013-05-29 17:01:04Normal is boring
2013-05-29 19:36:27Merishok
2013-05-29 19:51:57Normal is boring
2013-05-30 07:49:48Merishok
2013-05-30 12:19:41Astghik
2013-05-30 07:40:29Merishok
2013-05-30 12:19:53