Copy SMS

Ինչպես նիհարել առանց դիետաների

Մեզնից գրեթե յուրաքանչյուրի մոտ վաղ թե ուշ առաջանում է հարց` Ինչպես նիհարել:


Շատերը նիհարելու համար առաջարկում են զանազան դիետաներ, դեղամիջոցներ, որոնց օգտագործումը հաճախ վատ հետևանքներ է ունենում օրգանիզմի համար:



Ինչպես նիհարել առանց դիետաների - Ինչպես,  նիհարել,  առանց,  դիետաների,1.Սնվեք հաճախակիորեն


Սնվեք առնվազն 4 ժամը մեկ, համեմատաբար փոքր բաժիններով: Եթե դուք երկար ժամանակ քաղցած մնաք, ապա սովի զգացումը կստիպի ձեզ ուտել ավելին, քան անհրաժեշտ է ձեր օրգանիզմին և դուք ոչ միայն չեք նիհարի, այլև կգիրանաք:



Ինչպես նիհարել առանց դիետաների - Ինչպես,  նիհարել,  առանց,  դիետաների,2.Միշտ ընտրեք ավելի փոքր չափերի ափսե


Այս կանոնը շատերին է հայտնի, սակայն ոչ բոլորն են հավատում, որ այն աշխատում է: Իրականում, մեր ուղեղը նշանակալիորեն չի զգում ափսեների միչև եղած տարբերությունը, սակայն մեկ ափսե ուտելուց հետո հագեցվածության ազդակներ է տալիս: Այսպիսով դուք ավելի շուտ եք հագենում, քիչ ուտում և նիհարում:


Ինչպես նիհարել առանց դիետաների - Ինչպես,  նիհարել,  առանց,  դիետաների,3.Օգտագործեք ցածր կալորիականությամբ սնունդ


Ռացիոնն ամբողջովին փոփոխել անհրաժեշտ չէ, ավելին` դա կարող է ստրեսի ենթարկել ձեր օրգանիզմը: Նիհարելու համար ուղղակի փոխարինեք ձեր սովորական ուտեստները պակաս կալորիականությամբ անալոգներով, օրինակ փոխարինեք սովորական աղցանը առանց մայոնեզի աղցանով, կապուչինոյի փոխարեն ըմպեք էսպրեսսո և այլն: Տարբերությունը նկատելի է. երե օրինակ 1 բաժակ էսպրեսսոյի էներգետիկ արժեքը 30 կկալ է, ապա կապուչինոյինը` 260 կկալ: Ցանկալի է օրական օգտագործել ոչ ավելին, քան 1200 կկալ:


Ինչպես նիհարել առանց դիետաների - Ինչպես,  նիհարել,  առանց,  դիետաների,4.Նույնիսկ ամենաօգտակար սնունդը կերեք փոքր բաժիններով



Նույնիսկ ամենաչգիրացնող սնունդը չափից մեծ քանակությամբ ուտելու դեպքում կարող է ոչ միայն չօգնել նիհարել, այլև ընդհակառակը` գիրացնել:
Օրինակ` մի կին նիհարելու համար սնվել է միայն յոգուրտով և մրգային աղցանով, սակայն նիհարելու փոխարեն ավելի է գիրացել: Պատճառը հետևյալն է. յուրաքանչյուր անգամ սնունդ ընդհունելիս նա կերել է 6 բաժին յոգուրտ և 1 աման մրգային աղցան: Մրգերը պարունակում են բավականին մեծ քանակությամբ շաքար, իսկ յոգուրտի (ոչ յուղազրկված) 6 բաժինը պարունակում է մոտ 150*6 = 600 կկալ:


Ինչպես նիհարել առանց դիետաների - Ինչպես,  նիհարել,  առանց,  դիետաների,5.Նախաճաշին նապատվությունը տվեք սպիտակուցներին


Նախաճաշի կերակուրն ընտրելիս նախապատվություն տվեք սպիտակուցային սննդին, քանի որ գիտնականներն ապացուցել են, որ միևնույն քանակությամբ օգտագործելու դեպքում սպիտակուցային սնունդը ավելի շատ է հագեցնում սովի զգացումը: Այսպիսով, կստանաք անհրաժեշտ էներգիա, կմնաք կուշտ և ավելի քիչ ուտելիքի պահանջ կունենաք ճաշին, քիչ կուտեք և կնիհարեք:


Ինչպես նիհարել առանց դիետաների - Ինչպես,  նիհարել,  առանց,  դիետաների,6.Պատրաստեք ավելի շատ ապուրներ


Ապացուցված է, որ եթե օրինակ նույն քանակությամբ հավի միսը տապակելու փոխարեն պատրաստեք ապուր, ապա երկրորդ տարբերակում սնունդը ավելի դանդաղ կընկալվի: Այսպիսով դուք ավելի քիչ կուտեք և կմնաք հագեցված: Սակայն այս տարբերակով չարաշահել պետք չէ: Որպեսզի պահպանեք ատամների և մարսողական համակարգի առողջությունը, օգտագործեք նաև կոշտ սնունդ:Պետք է մտածել ոչ միայն նիհարելու, այլև ձեր առողջության մասին:


7.Կերեք ավելի քիչ տեսակի կերակուրներ


Եթե ուզում եք նիհարել, սեղանին մի դրեք մեծ քանակությամբ տարբեր տեսակների կերակուրներ, քանզի ձեր մոտ ցանկություն կառաջանա դրանցից յուրաքանչյուրը համտեսելու: Սակայն, պետք չէ երկար ժամանակ սնվել միանման ուտեստներով, որովհետև ձեր օրգանիզմին անհրաժեշտ է նաև ուտեստների զանազանություն:


8.Օգտագործեք ցածր յուղայնությամբ կաթնային ապրանքներ


Կաթնային ապրանքները պարունակում են մեծ քանակությամբ կալցիում, որն օգնում է օրգանիզմից ավելորդ յուղերի դուրսբերմանը և հետևաբար ձեր նիհարելուն:


9.Զբաղվեք Սպորտով


Սպորտով զբաղվելը նպաստում է օգանիզմի ավելորդ յուղերի այրմանը և ակտիվացնում է նյութափոխանակությունը, ազդելով նաև պարապմունքներից հետո: Ճիշտ է, սպորտով զբաղվելիս այրվում են հիմնականում ածխաջրերը, սակայն վերջիններիս վերականգնման ժամանակ այրվում են արդեն ավելորդ յուղերը և դուք նիհարում եք:


10.Շատ շարժվեք


Երբ մենք շարժվում ենք, մեր պուլսը արագանում է և օրգանիզմի կալորիաներն ավելի արագ են այրվում: Այնպես որ քայլեք, վազեք, պարեք, շատ զբոսնեք և կտեսնեք զգալի արդյունք:



Հուսով  եմ  հավանեցիք:Իմ  հաջորդ գրառմաը լինելու  է  թե  ինչպես  գիրանալ:

7

11

1523