Copy SMS

Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1.

Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ


Skyline-Ճապոնական պատմական մեքնեաներից մեկնէ իր բազմազան մոդելներով որը  40 տարեկան է:Նրա արտադրությունը սկսել է 1955 թվականին Skyline ALSI-1-մոդելով:Մեքնեն արտադրվել է Prince Motor Company -ում: Prince Motor Company հիմնադրվել է 1952 թ. Tama Electric Car Company-ան կողմից:Ինքը Tama ընկերությունը հիմնադրվածեր Tachikawa Aircraft Company-ի կողմից որը արտադրումեր կործանիչներ համաշխարհային 2 պատերազմի ժամանակ: Եվ սկսեց արտադրել 1952թ. Tama -ան Էլեկտրական մեքնենարե արտադրել:

Ի պատիվ Ճապոնական հերթնորդ կայսերի Hirohita-ի Tama-ան իր անվանումը փոխեց Prince Motor Company անվամբ և սկսեց արտադրել բենզինային շարժիչով մեքենան էր էլէկտրականի թոխարեն: Prince օգտագործում էր շարժիչներ որը արտադրվում էր Fuji Precision Industries ընկերությունում, որը ստեղծելեր  Nakajima Aircraft Companyխին: Եվս մեկ կարևոր դեպք պատահեց Skyline պատմության մեջ, երբ Ճապոնիայի կառավարությունը առաջարկել է, որ խոշոր ընկերություններ պետք է ստեղծել , որը կլինի ավելի մրցունակ միջազգային շուկաներում և ավելի դիմացկուն թշնամու հարվածներից:Որից հետո , Nissan-ը միացավ Prince ընկերությանը, ինչպես Toyota-ն միացավ Hino և Daihatsu ընկերություներին: Չնայած, որ Prince բաժանվեց  Nissan-ը դեռ կենդանի է և պատասխանատու է Skyline-ի խմբին Alsi 1 Alsi-2 BLRA-3:

                                                  ALSI- 1 Series 


Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ

ALSI- 1-Արտադրվել է 1957-58թ. սեդան և ունիվերսալ ձևով:Նա աշխատում էր GA30, a 1500ccm OHV inline 4  շարժիչով 60 ձիաուժ և 4400 պտույտ րոպեյում:

                                                 ALSI- 2 Series

Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ

ALSI- 2-Արտադրվել է 1958-63թ.: Մեքենան  հիմնականում նույնն է, ինչպես իր նախորդը, բացառությամբ մեկ այլ նշանից  զինանշանի պատկերով և մի մեծ հորիզոնական բառից  grille. Նոր էին նաեւ չորստեղանի  լույսերը փոխարեն երկվորյակ լամպերի  Alsi - 1-ի: Փոխվել է  նաև GA4 շարժիչով և այժմ 70 ձիաուժով:

                                       

                                                BLRA- 3 Series by Michelotti

Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ

BLRA- 3-Արտադրվել է 1961թ.:Արտադրությունը եղել է սահմանափակ, Ձեռքով հավաքված Skyline Sport BLRA-3սերիան, պատրաստվածեր Իտալական Michelotti կողմից:Մեքենան  երկդռնանի էր տեսքով կաբրիալետ, շարժիչը, շարժիչը GB4 1862ccm OHC 4 մխոցաին և 94 ձիաուժ էր:Մեքենան շատ գեղցեիկ էր մի կողմիցել թանգ իր ժամանակաշրջանում, ցավոք մեքենան հանվեց արտադրությունից հանուն S 50-E մեդելի, որը ավելի եժան էր:

                                                   S 50-E Series

Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ

S 50-E-a8tad8vel 1 1963-68թ:Մեքենան արտադրվել է սեդան  (S 50) և ունեիվերսալ (W 50) ձևով:Նոր շարժիչով G1 1484ccm OHV 4-մխոցային, 70ձիաուժ և համեմատած անցացին ավելի քարակուսի ձև ուն էր: S50 ուներ չորս կլոր լույսեր հետևի մասում Skyline-հատկությամբ, որը պահպանվում է մինչ օրս: 

Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ

Մեքենաի փոխանցման երկու փոխխանվման տուփերով  3 speed և 4 speed: Վերջին մոդելները եղել են կավշենման նստատեղերով, որպիսի պահպան էր նրա սպորտային բնաորությունը:1967 - ին S50 սերիան  փոխարինվեց  S57 սերիային:Որի շարժիչը G15, 1483ccm OHC 4-մխոցային և 88 ձիաուժ:

                                                 Skyline 2000GT (S54 Series)

Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ

Այս մեքենայի ծնունդը 1967 թ. էր: Prince- փորձեր արեց մասնակցել մրցարշավներին:Դրա համար S 50-անիվների բազան մեծացավ մեքենայի կարճացումից հետո:Մեքենայի վրա դրվեց 6 մխոցային G7 շարժիչը 1988պտուտ րոպեյում  OHC Inline 6 առաջի դասից  S 40 Glori-ից տեղաթփոխվեց այս մեքենա:

Արդյունքում մեքենան անվանվեց S 54  կամ Skyline 2000GT և արտադրվեց երկու տեսակով GT և GT- B: GT տեղադրվածեր G7 շարժիչը մեկ կալբուրատորով 150 ձիաուժ:GT- B ուներ 5 արագույթուն, մոտիկ կապ փոխանցմատուփի հետ, ամբողջ սարգաորումները,սահմանափակ slip դիֆերենցիալ,էլէկտրոնային արգելակներ, շարժիչը G7 with triple 40DCOE-18 Weber carbu- retors and 125ձիաուժ:Նա ավարտեց երկորորդը իր արաջին մրցարշավում:Երկրորդ մրցարշավում Ճապոնյայում գրեթե հաղթել էր Porsche 904GTS-ին որը մաքուր մրցարշավային մեքենայ էր:

Սա անհավատալի ձեռքբերում էր, որը Skyline-ը իր  4 դուռ սեդանով ,  S 54 շարքը շարունակվեց մինչեւ 1968 թ. և իր բազմաթիվ մրցարշավերում  հաղթանակների հիմքը հանդիսացավ  Skyline լեգենդին:

                                                    The 1500 series

             

Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 1. - Մեքենա , Լեգենդ , Սկաիլաին , Հաղթանակ

1500 շարքը փոխարինվեց S-50-ի հուլիսին  և արտադրվել  1968 -1972 թ.: Նա  4 - դռնանի Սեդան էր, և ունեվերսալ  ձևով, շարժիչը  G15  վերցնված  S57 մոդելից, նայի փոխարինվածեր այլ մոդելից1800 with the G18: Այս մեքենան կլինի վերջինը որը կարտադրվի Իշխանի նշանով, ինչպես  նաև մյուս բելոր մոդելները կվերանվանվեն Nissan Skyline անվամբ:                              


nbsp;           

19

14

2390

  • Մելինե
    2014-05-10 18:19:34
    մի տեսակ անտիկվար ոճ ա ;) ;) Skyline 2000GT (S54 Series) էս էր լավը տեսքից :)
    • չէ եսիկ հին մոդելներնա մինչև հիմա արտադրումեն հեսա թազեքի մասնել կհասնեմ
      • Մելինե
        2014-05-10 23:16:51
        դե ես ավտոյից հեռու մարդ եմ, բայց անտիկվար ոճը դուրս գալիս ա (լավ) (լավ)
      • անտիկվար չեն ասում Ռետրո :)
      • Մելինե
        2014-05-10 23:21:12
        երկուսն էլ նույն բանն են նշանակում, կարողա կոնկրետ ավտոներին ռետրո են ասում , էական չի (դե ասեցի չէ ես ավտոյից հեռու եմ ;) )
      • :) :) :) :)
  • R a i n -☂
    2014-05-10 18:50:32
    :) (ծաղիկ) նորմալը ետ էր
  • DIANA17
    2014-05-15 01:53:44
    (բռավո) (բռավո) (բռավո) լավ ա վոչինչ