Նիսսան Սկաիլան-Պատմություն Մաս 2.
The Skyline 2000GT (GC-10 series)
Ինչպես բոլոր մեքենաները C10,այս սերիայի GC 10 (G standing for GT) նա նույնպես պլանաորվածեր Prince ընկերությունում, բայց անվանվեց Nissan Skyline 2000GT: Նա ներկայացվեց 1968թ. (1500-ից 2 ամսի հետո ) և առաջինը ներկայացվել է սեդան ձևով (GC10) նաև հինգ դռնանին ՎԱՆ տարբերակը, որից հետո (KGC10) երկու դռնանի մոդելը:Մեքենան նմաներ իր նախնիներին S 54 GT-A, բայց այս մոդելի վրա տեղադրվածեր 6 խոցային շարժիչ 4սի փոխարեն:Skyline 2000GT ստացավ շարժիչ L20,1998 պտույտ րոպե,105ձիաուժ:
The C211
C211-The C211 շարքը թողարկվել է օգոստոսի 1977 թ, և ճիշտ այնպես, ինչպես C110 շարքը արտադրվել է չորս տարբերակներով:Առաջին հերթին, պայմանավորված էր վառելիքի ճգնաժամի եւ արտանետումների կանոնակարգի հետ, GT-R բացակայում էր, դրա փոխարեն Skyline 2000GT-ES (KGC211) հիմա top-of-the-line now:Այս մեքենան դուրս է եկել 1980 թ. Ապրիլին, և ցուցադրվել է նոր Turbo-տարբերակը L20, որը կոչվում է L20ET , 140ձիաուժ:
R30 RS
R30-ի հետ սկսվեց փոխվել Nissan անվանացուցակը SKYLINE:Այսուհետ, բոլոր Skyline սերունդները անվանվեց R3X: Նոր սերունդը թողարկվեց 1981 թ. և եկավ 5 մոդելներով:Այս դիզայն կտրուկ տարբերվում է համեմատած իր նախորդների, քանի որ այս նոր Skyline , շատ քառակուսի վիճակում է և շատ ավելի նման է սովորական Սեդանի, քան ավելի վաղ skyline-ները:Սա փոխեց նոր սերունդը ճիշտէ արտադրվեց մինչև 92թ. բայց նոր սերնդի Skyline-ը նորից շարժվեց առաջ:Հիմքը մոդելի եղավ շարժիչը L16 որը փոխվեց 1800TI որը հիմա օգտագործվումէ Z18 4-մխոցային շարծիչով:
R32 GT-R
1989-թ. R32-ի հարությունը հին Skyline արժանիքներով, որը յուրաքանչյուր իր բազմաթիվ տարբերակներով շատ մարզական և հավասարակշռված էր շփմանը:Մեքենան եկավ Սեդան, Կուպե, և ի վերջո նաեւ GT-R ձևը ևառաջին անգամ պատմության մեջ, եղավ հասանելի հետեւի անիվների քաշմամբ, և բոլոր անիվների:Գժը հին շարժիչների նվազել էր և նոր մոդելի կուպե և սեդան ձևը ստացավ RB20DE շարծիչը 155 ձիաուժ:Իսկ արդեն հայտնի R31 GTS-R ստացավ 215 ձիաուժ, Իսկ հատագայում RB25DE շարժիչ 180 ձիաուժ:
R34 GT-R
Որոշ մարդկանց R33 սերիան համարում էին ոչ այտքան հարմար նրանց մեծ մասը համարվում է R32-ը լավագույն մեքանան որը երբև է արտադրել է Skyline-ը:Այսպիսով Nissan-ը փոխեց իր մոտեցումը, և նոր R34 շարքը պայմանավորված էր նոր գծի որը R32 շարքն էր, քանի որ իր անմիջական նախորդը,որը ավելի սպորտայինե էր քան R33-ը:Մեքենան հասանելի էրերկու ձևով ամբողջ կամ ետևի անիվների քարշակներով:Կան կուպե և սեդան ձևերը որոնք սնուցվել էն RB20DE 140ձիաուժ, R34 25GT-V RB25DE և 193ձիաուժ:25GT R34 և 25GT-XX, որոնք ստացան նաև AWD, և վերջում top-of-the-line R34 25GTմեդելը:
V35 GT-R
Եվ 2001 թ. Հունիսի 18 դուս եկան նոր V35 մոդելըը:Մեքենան դուս եկավ երկու շարժիչների ձևերով 215ձիաուժ. VQ25DD 2.5լ և VQ30DD, с 260 ձիաուժ 3.0լ:Ավելի քան մեկ տասնամյակ հետո վերջին Skyline է դու եկել , նոր սերունդը Skyline GT-R վերջապես տեսավ լույսը 1989 թ. Իհարկե, ակնկալիքները նոր վերին կատարողի բարձր է, քանի որ ժառանգության դա կարող է նայել հետ. Բայց այս նոր տարբերակը ավելի քան արժանի է, GT-R կրծքանշան կրելու. Այդ ժամանակ այն կարող էր անհնար որևէ մեքենայի նման PGC10 հաջողության վրա եւ off ուղու, նոր R32 GT-R , որը շուտով վաստակում է Godzilla մականունը:
Agness
2014-05-12 15:25:50Смерть или Свобода✌
2014-05-12 16:02:44R a i n -☂
2014-05-12 15:37:13Смерть или Свобода✌
2014-05-12 16:03:15R a i n -☂
2014-05-12 16:06:39†Crusaders†
2014-05-13 09:07:37Sherlock
2014-05-12 16:22:13†Crusaders†
2014-05-12 16:44:26Sherlock
2014-05-12 16:55:33†Crusaders†
2014-05-13 09:07:24Sherlock
2014-05-14 09:03:12†Crusaders†
2014-05-14 23:56:05-†-АнТи -†-
2014-05-12 18:42:05†Crusaders†
2014-05-13 09:07:31-†-АнТи -†-
2014-05-13 17:04:03†Crusaders†
2014-05-14 23:56:09alone again
2014-05-13 16:56:36†Crusaders†
2014-05-14 04:11:31Lian
2014-05-14 06:55:21†Crusaders†
2014-05-14 06:57:58Lian
2014-05-14 06:58:48†Crusaders†
2014-05-14 07:01:31Lian
2014-05-14 07:02:10†Crusaders†
2014-05-14 07:03:33Notre Dame de Paris
2014-06-10 16:39:06.........
2014-06-17 10:52:32......
2014-06-24 22:43:03