Copy SMS

Խառը ու ամառային պոստ

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ


Բարի երեկո քոփիհայություն...

Վաղուց պոստ չէի արել..

Պատճառը Բաղրամյանի ցույցերն էրն, Ճիշտա, ինձ չթողեցին գնամ ցույցերն, բայց ես տնից եի միտինգ անում

լավ

անցնենք առաջ

ինչպես նկատեցիք վերնագրից, պոստս հիմնական թեմա չունի

Կխոսեմ ամենինչից և ամեն տեղից

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ


Մաս առաջին ( Ճապոնական մուլտֆիլմներ, կամ պարզապես Անիմե )

Ըստ  Wiki-ի Անիմեն արվեստի, մասնավորապես՝ մուլտիպլիկացիայի տեսակ է, որն իր մեջ է ներառում ֆիլմարտադրության մեջ առկա բոլոր ժանրերը, բայց կարող է սխալմամբ ընդունվել որպես առանձին ժանր։

ես համամիտ չեմ սրա հետ

Անիմեն ճապոնական կամ կորեական արտադրության ֆիլմ է ( եթե ինչ որ մեկը նաելա հենտայ ժանրի անիմե, ուրեմն կհասկանա, թե ինչու ֆիլմ, այլ ոչ մուլտֆիլմ ), որը նկարահանվում է մանգայի հնման վրա...դե տեքստից կարելի է ենթադրել, որ մանգան էլ, դրանք ճապոնական արտադրության կոմիքսներ են ( [խասքը FB - ի անիմաստությունների մասին չի ), որոնց հինման վրա նկարվում է Անիմե...

լավ, հանգիստ թողնենք իմ տեսակետը, ու նորից վերադառնանք վիքիպեդիայի տված նյութին


Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

Անիմեն արվեստի բազմաժանր տեսակ է, որը նպատակաուղղված է և արտադրվում է ճապոնական ընտանեկան լսարանի և շուկայի համար։ Անիմեն շատ է տարբերվում անիմացիայի մյուս տեսակներից իր բազմազանությամբ, անիմացիայի միջոցներով, իր արտադրանքով և արտադրության ընթացքով։ Արտաքնապես դա արվեստի մի ձև է, որն իր մեջ ներառում է տարատեսակ ոճեր, որոնք իրար հետ շատ քիչ ընդհանրություններ ունեն։ Ճապոնական անիմեները այլ մուլտֆիլմներից տարբերվում են նկարելու ոճով, սյուժեներում ընդգրկված թեմաներով, ժանրերիբազմազանությամբ և այլնով։ Անիմեն շատ է տարածված Ճապոնիայի հասարակության մեջ։ Երբ մնացած երկրներում մուլտֆիլմներ նայում են միայն փոքր երեխաները Ճապոնիայում դրանք նայում են գրեթե բոլորը։ Դա պայմանավորված է նրանով, որ անիմեները ստեղծվում են հատուկ որոշակի խավի համար։ Ըստ տարբեր սոցիալական և տարիքային խմբերի համար նախատեսված լինելուն, անիմեները լինում են՝



  • քոդոմո՝ մինչև 12 տարեկանների համար,

  • շոնեն՝ պատանիների համար,

  • շոջո՝ աղջիկների համար,

  • սեյնեն՝ հասուն տղամարդկանց համար,

  • ջոսեյ՝ կանանց համար։

Նաև բազմազան են անիմեների գեղարվեստական ժանրերը։ Այսպիսով, գրեթե բոլոր մարդիկ հեշտությամբ կարող են գտնել իրենց համար հետաքրքիր և համապատասխան անիմե, որի շնորհիվ անիմեն մեծ ճանաչում ստացավ տարբեր երկրներում։ Անիմեները կարելի է հեշտությամբ տարբերել մնացած մուլտֆիլմներից նույնիսկ առաջին հայացքից։ Նրանց հերոսները սովորաբար նկարված են լինում մեծ աչքերով, իսկ շրթունքները և քիթը կարող են լինեն փոքրիկ գծիկների տեսքով։

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

վերևի նկարում հնարավորինս տարածված անիմե հերոսներն են....

Առորյայում հաճախ կարող ես հանդիպել տարբեր մարդկանց, ովքեր քննադատում են Անիմե նայողներին, նույնիսկ չկասկածելով, որ իրենք ել, հենց նրանց թվում են.. ( օր. իմ ընկերների մեծամասնությունը... իրանք համարյա բոլորը նայում, ու սիրում են Studio Ghibli ընկերության արտադրած բոլոր Անիմեները...ու շարունակում են պնդել, որ իրանք անիմե չեն նայում, ու, որ անիմեն ագրեսիաա առաջացնում )

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

 նախքան երկրորդ մասին անցնելը ձեզ ներկայացնեմ իմ սիրելի կարճամետրաժ ամինեները

 թերևս այսքանը.... շարունակությունը հաջորդ պոստում ( դժվարա 200 ից ավել նայած անիմեներից ընտրել լավագույնները )

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ


Մաս երկրորդ ( մի քիչ էլ հնէաբանություն )

Երկրորդ մասում ուզում եմ պատմել Զևսի արձանի մասին....

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստՄ.թ.ա 433 թ. քանդակագործ Ֆիդիան ավարտեց հին հունական պանթեոնի գերագույն աստծու` Զևսի հոյակերտ արձանի հերտումը: Հատուկ նրա համար կառուցվել էր Օլիմպիայի տաճարը: Արձանի բարձրությունը 13 մ. էր` ժամանակակից քառահարկ շենքից էլ բարձր : 

Ասում են, որ Զևսի արձանն ավելի շատ ոսկերչական, քան թե քանդակագործական աշխատանքի տպավորություն էր թողնում

Ֆրիդիասն արձանի վրա աշխատել է 8 տարի

Միայն  քրմերը կարող էին մոտենալ արձանին.. մարդիկ այն դիտում էին  տաճարի մուտքից...

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

թերևս այսքանը


Մաս երորրդ ( մի փոքր էլ ժպիտ )

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ
Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ
Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ
Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ


Մաս չորորրդ ( Վ. Պ. )


Անիծված անտառը . . .( վերցված է ՔՓ հիիին փոստերից )

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

Մի անգամ երեխեքով որոշել էինք գնալ պիկնիկի:երեխեքից մեկը առաջարկեց գնալ առավոտյան,իսկ մյուսը ասաց,որ գիշերը ավելի յուրօրինակ և հետաքրքիր կլինի:Համոզված չէի,բայց համաձայնեցինք:Եկավ գիշերը..եկանք պայմանավորված տեղը և շարժվեցինք:Գնում էինք անտառներով պետք է անցնեինք մոստը:Եվ հանկարծ մեքենան կանգ առավ,ինչ-որ խնդիր էր առաջացել:Երկար փորձեցինք այն կարգի բերել,բայց չստացվեց,ստիպված ոտքով փորձեցինք գնալ:Ծնողները չգիտեին մենք ուր ենք,չէինք զգուշացրել,մտածելով,որ նրանք մեզ կխանգառեն: Շուրջներս մտություն էր տիրում,ոչինչ չէինք տեսնում,խուլ տեղ էր,ձայն չկար:Որոշեցինք լույս վառել մեր մոտի մոմերով:Երեխեքից մեկը հանեց մոմը,փորձեցինք վառել,բայց...չեր վառվում,զարմացա:Մտածեցինք գոնե հեռախոսներով լույս տալ,հեռախոսները չէին աշխատում:Սիրտովս սառսուռ անցավ:Մտացում էի ինչ-որ բան այն չէ:Սկսեցինք արդեն վախենալ:Որոշեցինք գնալ,տեսնել կարող է մոտակա տուն,կամ ինչ որ մարդու հանդիպենք:Երկար փնտրտուքներից հետո ոչինչ չգտանք:Այդտեղ ոչ ոք չէր բնակվում,կարծես ինչ որ անիծված վայր լիներ:Ուզում էինք վերադարնալ,բայց ճանապարհը չէինք գտնում,շուրջներս բոլորը ծառ էր,թփերը հասնում էին մարդու հասակին:Եվ հանկարծ...մի ձայն...շատ զարմանալի....միանգամից մթագնեց սիրտս:

 -Այդ ինչ էր?Լսեցիք?

 -Այո,չգիտեմ,երեվի քամին էր:

 -Բայց դա քամու ձայն չէր:

 -Չէ,չէ հաստատ քամին էր:

 Ուշադրություն չդարձրինք և շարունակեցինք ճանապարհը:Քայլում ենք.....ախր զգում եմ....ինչ-որ բան այն չէ:Եվ հանկարծ..խոսքիս հետ բարձր հռհռոց լսեցինք:Այլևս չէինք հասկանում ինչ է կատարվում:Ու այդ պահին,թփերի ետևից մի շողք երևաց...չգիտեմ....վախեցա...ճչացի բարձր...այլևս չէի կարողանում տիրապետել ինձ:Նա գալիս էր.....նա գալիս էր մեր ետեվից...:պախչում էինք,վազում էինք ամբողջ ուժերով:Նա արյունոտ էր,տգեղ,պատռված շորերով:Սիրտս չէր դադարում արագ բաբախել,նա համարիա հասնում էր մեզ:Վերջապեես  մենք տեսնում էինք այն տունը,որից հետո պետք է մոստը լիներ:Ես ուրախացա,արագ վազում էինք որպեսզի պախչենք այդ անիծված անտառից..Եվ ահա......հասանք.....սիրտս դադարեց բաբախել....մոստը չկար...:Եվ հանկարծ զարթնեցի ժամը 7-ն էր:Մի թե դա երազ էր...ուրախությանս չափ չկար,լվացվեցի գնացի հյուրասենյակ,և ինչ տեսնեմ:Մի խումբ ժողովուրդ,ինչպես նաև երեխեքի ծնողները,լացակումած հայացքներով տանջալից դեմքերով նստած էին,ասացի ինչ է պատահել...ընկերուհիներս մահացել էին...ինչ-որ երազումս տեսնում էի դա իրենց հետ էր կատարվում...Գոռալոով Ոոոոչչ ..ուշաթափվեցի...:Այս դեպքից հետո 6 ամիս կոմաից դուրս չեկա.........

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

ինձ թվումա, որ շաատ շատերը կարդալուց հետո, իմ նման մի քանի գիշեր չեն քնի

Անցնենք առաջ


Մաս վեցերորդ ( Դա ոչ ոք աշխարհում չի կարող անել )

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

Ինձ թվում է բոլորս գիտենք համակարչում Folder ստեղծելու ձևը: Սեղմում ենք մկնիկի աջ կոճակը ընտրում New այնուհետեվ  Folder և մեզ հնարավորություն է տալիս գրել անվանում: Ոմանք գրում են Music .Erger Clip և այլն... Անունները գրվում են ըստ մեր ցանկության ,բայց կա մի անուն որ չենք կարող գրել: Փորձեք անվանել ձեր Folder -ը  con : Համակարգիչը չի թողնում: Ինչու ??? Պարզվում է որ համակարգչային հանճար Բիլլ Գեյթս-ին մինչ նրա windows ստեղծելը նրա մականունը եղել է  con որը նշանաում է բույս-ինչը նրան դուր չի եկել ,այդ պատճառով ստեղծելով windows-ը նա արգելել է աշխարհին գրել այդ անունը folder-ի վրա:

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

բաա


Մաս յոթերորդ ( հիմա էլ երազներից )

 հաճախ երազներ ենք տեսնում, որոնց մի մասը կատարվում է; Երազը կարող է  նաև մեզ  ինչ-որ միտք հուշել, երբեմն` անսովոր; "Տարօրինակ” երազ տեսնելով` մենք փորձում ենք հասկանալ, թե դա ինչ է նշանակում:

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստԲացարձակապես բոլոր երազներում որոշակի ուղերձներ կան: Բայց լինում են նաև առանձնահատուկ, կանխագուշակող երազներ, որոնք հաղորդումներ են պարունակում ապագայի մասին, ավելի հաճախ` կենսական նշանակության տեղեկություններ: Կանխագուշակող երազը մյուսներից տարբերելը շատ դժվար է. դրա համար, առաջին հերթին, պետք է ուշադիր լինեք ընդհանրապես ձեր բոլոր երազների նկատմամբ: Շատ ցանկալի կլինի, որ օրագիր պահեք: Սեփական երազների մշտական վերլուծությունը կօգնի էական նշանակությամբ ուղերձը տարբերակել սովորականներից:



Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

Դա, որպես կանոն, ստացվում է ենթագիտակցաբար. դուք պարզապես զգում եք, որ այդ երազը կարևոր իմաստ է պարունակում, այն դրոշմվում է ձեր ուղեղում, առանձնահատուկ "նստվածք” է թողնում և բառացիորեն բղավում է` "ուշադիր եղիր իմ նկատմամբ”: Եվ այնքան էլ կարևոր չէ, երազը հինգշաբթիից ուրբաթ է ձեզ "այցելել”, թե Լուսնի որևէ կոնկրետ օր: Յուրաքանչյուր մարդ իր անհատական աստղաբանական օրերն ունի` հաջողության կամ անհաջողության օրեր, գուշակություն պարունակող կամ սովորական երազների օրեր: Ավելի լավ է ոչ թե արտաքին ընդհանրական մեկնություններին կամ երազահաններում գրված նշանակություններին հետևեք, այլ վստահեք ձեր զգացողություններին: Ստեղծելով խորհրդանիշերի ձեր սեփական բառարանը, նշելով, թե ինչպիսի իրադարձություններից առաջ եք դուք որոշակի երազներ տեսնում, կարելի է հասկանալ, թե դուք ինչու եք այս կամ այն "ուղերձը” ստանում:

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

Ձեր ենթագիտակցությունը ձեր մասին շատ ավելի բան գիտի, քան դուք ինքներդ. այն միանգամայն ճշգրիտ տալիս է ձեր վիճակների ախտորոշումը և կարող է շատ բան կանխատեսել, ինչպես` մեծ տհաճությունները, այնպես էլ` վիթխարի հաջողությունը, նաև ցանկացած այլ` նշանակալի կամ պակաս նշանակալի իրադարձություն:

Խառը ու ամառային պոստ - պոստ, պոստ, պոստ

երևի վերջ

Հուսով եմ դուր եկավ

Սպասում եմ մեկնաբանությունների

Ձեր Dark

6

24

2292

  • The Dark Side of the Moon
    2015-06-29 02:29:15
    Ետ իմ անտառնա թե ոչ Դարկուլ (դեմք)
    • Dark
      2015-06-29 02:31:09
      Merri - ի պոստերից եմ վերցրել ահավոր հին էր չէի պատկերացնի, որ քո պոստերում էլ կա ափսոս էլ չեմ կարա փոխեմ :'(
      • The Dark Side of the Moon
        2015-06-29 02:36:57
        Լավ էտ հեչ ...սև հեղափոխություն՞
      • Dark
        2015-06-29 02:37:34
        O:) O:)
      • The Dark Side of the Moon
        2015-06-29 02:38:42
        Հիմա այո թե ոչ Դարկնեսս
      • The Dark Side of the Moon
        2015-06-29 02:38:43
        Հիմա այո թե ոչ Դարկնեսս
      • Dark
        2015-06-29 02:40:22
        միանշանակ այո O:)
      • The Dark Side of the Moon
        2015-06-29 02:42:23
        Վաղվանից գրավում ենք քոփին ու ոչմի վետերան....ժամանակն է վերակենդանացնել ՎՊ-ն. և իմ նոր ծրագիրը :)
      • The Dark Side of the Moon
        2015-06-29 02:42:49
        Վաղվանից գրավում ենք քոփին ու ոչմի վետերան....ժամանակն է վերակենդանացնել ՎՊ-ն. և իմ նոր ծրագիրը :)
      • Dark
        2015-06-29 02:43:40
        (ուռա) (ուռա) :) Գրոհում ենք :)
      • Rocker
        2015-06-29 02:45:33
        Լյուձիիի ես էլ եմ ձեր հեեեեետ (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) համել ապրես Dark պոստդ լավն էր :)
      • The Dark Side of the Moon
        2015-06-29 02:45:42
        Իհարկեեե |( |( |( ]:) (լուսնաքայլ)
      • The Dark Side of the Moon
        2015-06-29 02:46:56
        ՏԱԿ նախ մեզ պետքա անվանում..մտածեք ասեք
      • crazy psychologist ☯
        2015-06-30 23:21:22
        con-ի մաիսն գիտեի, հետաքրիքր էին մնացածը
      • crazy psychologist ☯
        2015-07-01 14:01:14
        գրավում ենք քոփին՞, ոչ մի վետերան՞,, պաահո :D
  • The Dark Side of the Moon
    2015-06-29 02:47:37
    Տիկո ալռես որ մեզ հետ ես մեզ պետքա անվանում մտածեք ասեք
    • Rocker
      2015-06-29 02:49:35
      թո լինի Darkness derk-երով կթագավորեք, մենքել սուս փուս կհնազանդվենք (ժպիտ)
      • The Dark Side of the Moon
        2015-06-29 02:53:34
        Ո'չ մենք ժողովրդավարություն ենք սիրում...յա զնայու THE DARK SHADOWS. T.D.S
      • Dark
        2015-06-29 02:54:57
        ես համաձայն եմ ))
  • The Dark Side of the Moon
    2015-06-29 02:58:39
    Vsee վախվանից սկսում ենք... դարկերը դեռ կշատանան...ագահաբար կգրոհենք ..ԲԳ
  • FLY(Կուլե)
    2015-06-29 11:44:44
    Հետաքրքիր էր ու բավականին մեծ տեղեկատվական բազայով,շնորհակալություն :Այդ տեսակ մուլտերը չեն գրավում ինձ,չնայած չեմ բացառում ,որ հնարավոր է՝տեսել եմ,ուղղակի չեմ իմացել:Երազներիս մեծ տեղ չեմ տալիս,բայց գիտեմ՝դրանց գոյությունը հենց այնպես չէ,ինչ վերաբերում է պատմությունից հետո չքնելուն՝բավականին մոտիվացվաԾ եմ,չի կարող ազդել :Ցույցի պահով՝մի տնից չենք,մի օրի ենք:D
    • Diamond
      2015-06-29 12:28:28
      բարև ձեզ,,,ես կարո՞ղ եմ ձեզ սմս գրել... (լուսնաքայլ)
      • FLY(Կուլե)
        2015-06-29 17:51:11
        Diamond ,չեմ պատասխանում ,որովհետև հեռախոսով չի լինում :Եթե սեղմելուց հետո տեգերի մասին ինչ-որ բան է գրում ,ուրեմն ամեն մի տեգը գրելիւց հետո պիտի ստորակետ լինի,հետո՝բացատ ու մյուս տեգը:Առանց բացատի չի լինում :
      • Arm-)
        2015-06-29 17:57:50
        մերսի,,, (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո) (բռավո)