Copy SMS

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D

Բարև ձեզ: Այս անգամ որոշեցի խոսել առանց փակագծերի ,որոշեցի «կիսվել» ձեզ հետ,ասել,թե ինչպես գտա կայքն ու ինչու եմ այսօր այս ամենի մասին խոսում:Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ



Որպեսզի խոսքի երկարությունը չձանձրացնի, միանգամից անցնեմ բուն թեմային.
2015 թվական,փետրվարի 6, հակառակորդը թուլացրել էր զգոնությունը,օգտվելով առիթից հանկարծակի հարձակումով վերհաստատվեցի կոմպի գահին( արդար է ,փողովու՛րդ,խաղացեք ու կշահեքՔայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ

Մտածում էի ազատ ժամանակս բովանդակալից դարձնելու ու  հետաքրքիր ինչ-որ բանով լցնելու մասին,միտքս ընկավ Դրայզերի «Ամերիկյան ողբերգությունը»,սկսեցի փնտրել գրքի էլեկտրոնային տարբերակը,համոզված էի,որ այդքան հայտնի գրքի օնլայն տարբերակը գտնելը շատ հեշտ է,սկսեցի փնտրել,չգտա ուզածս,սկսեցի եղած նյութերը քրքրել ու  գտա մի բան՝« Թեոդոր Դրայզեր,«Ամերիկյան ողբերգություն»Մտեքեր», որոշեցի մտնել ու կարդալ գոնե գրքի հայտնի մտքերը ,եթե հավանեի,ձեռք կբերեի ամեն գնով,մտա,բայց...Ճիշտ հասկացաք,իրականում ընկել էի Քոփիի հետքի վրա,կարդացի Linikin Parki-ի պոստն ամբողջությամբ,ինչ խոսք,գրավեց,սկզբում ուշադրություն չդարձրի կայքին,էջը բաց թողեցի ու սկսեցի ուրիշ բանով զբաղվել ,արդեն համակարգչից էլ հոգնած ու ձանձրացած ուզում էի փակել էջերն ու անջատել:

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ
Հերթով փակեցի էջերը ու հերթը հասավ Քոփիին,չգիտեմ ինչպես,մկինիկի ցուցիչն այքան էր իջել,որ տեսանելի էին մեկնաբանությունները, հետաքրքրությունս հաղթահարել չկարողացա,սկսեցի կարդալ ու շեղվեցի բուն թեմայիցՔայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ Գրավող ջերմություն կար կայքում, խելացի մտքեր կային ասված,շա՜տ մեծ պոզիտիվություն,նայեցի ամսաթվին ու հիասթափություն,2013 թվական,օգոստոսի 2...Մտածեցի՝կայքն այլևս չի գործում:

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ
Բայց հանձնվելն իմ ոճը չէ,կայքի «ժամկետի» մեջ լինելը պարզելու համար սկսեցի ուսումնասիրել,առաջին անգամ էի այստեղ,ոնց որ Ֆորդ Բոյարդի փորձությունները լիներ,բան չէի հասկանում,միամի տեսա վերևի պատուհանը ,RIKARSEN-ը գրավեց ուշադրությունս,մտա... Ի զարմանս ինձ՝ լավ հիշում եմ առաջին մեկնաբանությունը ,որ կարդացի՝«էրեխեք,իմացա՞ք՝ կարգինի Հասոն էլ մեռավ», մեկնաբանությունը թարմ էր,սկսեցին անդամները արձագանքել,դե ես էլ էի ուզում,բայց ինչպե՞ս:

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ

Գտա գրանցվելու ձևն ու արեցի,բայց չմիջամտեցի,կոմլեքսնե՜ր,շարունակեցի փորփրել կայքը մինչև համարձակություն կգտնեի գրելու,ուղղակի բարևեցի ,տեսա՝չկային արձագանքներ, հոգնեցի սպասելուց ու դուրս եկա:Մտածեցի,որ նորեկների ի հայտ գալը  «վետերանների» սսրտով չիՔայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստՔայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ
Անցավ ժամանակ,էլի ես էի,կոմպը ու գուգլըՔայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստՓնտրում էի տեղեկություն Էլ Կլասսիկոյի մասին,տեսնելով ծանոթ կայքի  անունը,միանգամից մտա՝առանց մյուսներին ուշադրություն դարձնելու,հեղինակը Gog(Messi)-ն էր,կարդացի լենաԳաներենախառն պոստը,դուրս եկավ, էլի կայքը ձգեց դեպի իրեն,մեկնաբանություների կեսն էլ կարդացի,տեսա՝ զինադադար է Քուլե-Մադրիդիստա հարաբերություններում տիրում,էլի կարդացի թարմ գրառումները ու մտա չաթ՝ ՔՀ-ին(Քոփիհայությանը) բարևելու,եղավ արձագանք,ոգևորող էր,բայց արդեն ես պատասխանել չէի կարող,կիսատ-պռատ չակերտավոր գործունեությունիցս հոգնած՝ որոշեցի պոստ հրապարակել,բայց ի՞նչ թեմայով,թվում էր՝ կայքի անդամները ասելու բան չէին թողել:

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ

Տեսա ,որ կայքը վերակենդանացման կարիք է զգում, մի տեսակ կորել էր առաջվա տաքությունը,որն իմ մեջ առաջին անգամ մեծ հետաքրքրություն էր ծնել առ ՔոփիՓեսթ, թեմայի ընտրության նպաստեցին շատ ու շատ այլ գործոններ,որոշեցի ուրախ թեմայով նորմուտս նշել ու ուրախ լինելու կոչով էլ սկսեցի:

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ
Չէի սպասում,որ կլինեն մեկնաբանություններ,չէի կարծում,որ կգտնվեն մարդիկ,ովքեր չեն ալարի մուտք գործել(շատ-շատերի օրինակով)ու իրենց կարծիքն ասել,բայց ... В главни ралях:Crazy psychologist,Crazy mental и ԽուճՔայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ Ու քանի որ քոփիփեսթցիները տեղներից շարժվել չէին ուզում,ես քայլեր ձեռնարկեցի գոնե ծանոթներ ձեռք բերելու ու ինձ ավելորդ չզգալու համար:Բայց էլի սառնությու՜ն...բայց առանձնացողներ եղան իհարկե:D

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ
Մի խոսքով՝ այսպես էլ սկսվեց պատմությունը և դեռ շարունակվում է, այսքանով ավարտեմ ասելիքս:
Սիրով՝ ԿուլեՔայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստՇնորհակալություն բոլորին:

Քայլ առ քայլ դեպի Քոփի:D - Կուլե, քոփիփեսթ, փոստ

8

134

2069

  • Arpi.Gabrielyan
    2015-07-13 10:01:17
    (լավ) (լավ) (լավ) (լավ) (լավ)
  • 6/2
    2015-07-13 10:30:36
    Ինձ մոտ գրեթե նույն պատմություննա, գուգլում ինչ-որ բան փնտրելը առիթ հանդիսացավ իմ քոփի մտնելուն…. սկսեցի գրառումներ հետաքրքիր կարդալ, հետո մեկնաբանություններ կարդացի, ու զգացի թե ինչքան անհասանելի եմ, որ կուզեի իմ կարծիքն էլ հայտնեի ու լսեի արձագանքներ…. գրանցվեցի մի քանի օրից, հետո գրառում հրապարակեցի ու շատ զարմացա որ ինձ շատ մեծ հետաքտքրությամբ ընդհունեցին…. Սկսած առաջին օրից, անընդհատ նամակներ էին գալիս ծանոթության, ոմանց էլ միայն տարիքս էր հետաքրքրում…. Ինչ ասեմ, էս վիճակը համեմատում եմ նախկինին ու համոզվում որ լավ ժամանակահատվածում էի գրանցվել, շատ էլ որ էլի նույնն էին ասում, թե քոփին առաջվանը չի… խնդիրն ուղղակի էն ա, որ ամեն անցկացրած պահը չի գնահատվում, որ անընդհատ անցյալով ենք ապրում…
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-13 10:50:53
      Կար նմանություն պատմությունների մեջ,ուղղակի իմ դեպքում բոլորին հետաքրքրում էր սեռս,իսկ մյուս գրողներն էլ արդեն ծանոթ էին մեկնաբանություններից :) Չեմ տեսել կայքի գործունեության բուռն շրջանը,բայց գրանցվածս օրվանից լսում եմ Ձեր նշած արտահայտությունը՝ Քոփին էլ առաջվանը չի, նույնիսկ խոսում էին կայքի հնարավոր փակվելու մասին,ափսոսում եմ,որ շուտ չեմ բացահայտել կայքն ինձ համար,բայց հավատում եմ,որ կարող է ոտքի կանգնել: Պոստերից մեկում վաղուց մի մեկնաբանություն էի կարդացել,չգիտեմ կայքը ունի ադմին,թե չէ,բայց կարծես հենց մեկնաբանության հեղինակն էր ադմինը՝ Հներն էլ են մտնու,կարդում պոստերը,հետևում կայքի անցուդարձին,բայց առանց պրոֆիլ մուտք գործելու(բառացիորեն չեմ հիշում),սա էր զարմանքիս պատճառը,որ տեսա մեկնաբանություններ պոստիս տակ,էլ չեմ ասում կայքում ակտիվության բացակայության մասին:Տպավորությունն այնպիսին էր,որ կար որոշակի խմբավորում,հները նոր ծանոթներ ձեռք բերելու ցանկություն չունեն,ինչը վանող էր ու «կոտրող»,բայց չեմ կարծում՝ամեն ինչ այսքանով կավարտվի: :)
      • 6/2
        2015-07-13 10:59:51
        Ախր հետաքրքիրը գիտես որն ա? էն ամենա-ամենա հին պոստերը որ կարդում էի, մեկնաբանություններում էտ շատ հին վետերանները իրենց առաջվա նորեկներին, այսինքն հիմա մեզ համար դարձած վետերաններին էտ նույնն էին ասում, թե քոփին առաջ ուրիշ էր,,,, տենց ավանդույթ դարձած փոխանցվելով, էտ ֆրազան էկել հասելա մեզ….
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 11:16:34
        Իրականում կարծում եմ,որ ֆրազայում նկատի է առնված ոչ թե կայքի ակտիվությունը,այլ ծանոթ անդամների լինել-չլինելը: Երբ սկսում են առաջին ծանոթներ ձեռք բերել,մտերմանալ նրանց հետ, որոշ ժամանակ հետո միտեսակ կորում է հետաքրքրուփթյունը մյուսների հետ շփվելու,ամեն մեկի համար ուրիշ է իր ծանոթների հետ շփումը,իսկ երբ նրանցից ինչ-որ մեկը հեռանում է կայքից,ասում են՝կայքն առաջվանը չի,առաջվանը չի իրենց համար,որովհետև չկան առաջվա ընկերները, ուշարունակում են այդ կրկնել՝ առանց ,նույնիսկ, նոր ընկերներ ձեՌք բերելու փորձ անելու:
      • 6/2
        2015-07-13 11:26:49
        Դժվար պատճառը դա լինի, ինձ թվումա օրիգինալ ու իրենց անձի կողմից նախընտրած գրառումներ են ուզում շատ լինի, որ անդադար մեկնաբանեն…. Ես իմ էսպես ասած փորձից ելնելով եմ էտ կարծիքին…. Ամբողջ քոփիում մենակ մեկի հետ էի շատ մտերիմ, շատ հարազատ մարդա ինքը դարձել ինձ համար, անսահման իրեն կարոտում եմ….. Ինքը էլ չի մտնում էստեղ, եթե մտնի էլ ապա շատ հազվադեպ ու մի 5 րոպեով…. Ինձ համար անկեղծ ասած ձանձրալի ա անընդհատ նույն մարդկանց հետ շփվելը, օրինակ մեկնաբանություններում երևի նկատած կլինեք որ շատերին եմ մեկնաբանում առանց ինչ-որ ծանոթի հաշվի… մեկնաբանում եմ էն պոստերը որոնք հետաքրքրում են,…. Հներից մի քանիսին գիտեմ, ու չես պատկերացնի ինչ իրենք չեն մտնում ես ինձ էստեղ ավելի հարմար եմ զգում…
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 11:35:59
        Դուք էլ եք ասում,որ միայն մեկի հետ էիք մոտ ու երևի նրա գնալուց հետո ուրիշի հետ մտերմանալու փորձ չեք արել,այստեղ շատ են նորեկները, միօրինակությունից խուսափելու ու չձանձրանալու համար կարող էիք նոր ծանոթներ ձեռք բերել,բայց կհիչե՞ք մի դեպք վերջին շրջանում,որ Դուք ինչ-որ մեկի հետ ծանոթանալու համար քայլեր եք ձեռնարկել, հիշեք Ձեր մուտքը կայքում,ասում էիք,որ ծանոթ-անծանոթ գրում էին,դրանից ոգևորվում էիք,իսկ Դուք այսօրվա նորեկներին ոգևորե՞լ եք, հարցս մյուսներին էլ է վերաբերվում:
      • Գոհար
        2015-07-13 11:40:57
        O:) Կուլ (սենց ավելի լավն ա անունդ) ես հենց հիմա մի նորեկի ոգևորում եմ (ծաղիկ)
      • 6/2
        2015-07-13 11:51:29
        ես էն մարդկանցից եմ, որ հազվադեպ են մտերիմներ ձեռք բերում, նույնիսկ չեն էլ ունենում, բայց միայն էտ մարդը ինձ մտերիմ դարձավ...իսկ ես էստեղ շատ-շատերի հետ եմ խոսում, բոլորի հետ շատ լավ հարաբերությունների մեջ եմ, նույնիսկ իրենք ոչ մի ավել-պակաս բան չեն զգում, որովհետև դա թույլ չեմ տվել...ուղղակի էլի եմ ասում մտերիմ մարդը ուրիշա, իսկ ոմանց հետ ուղղակի շփումը լրիվ ուրիշ.....ուղղակի չգիտես ընդհանրապես թե ինչեր կարողա լինի.....հեն ց օրինակ նորեկ ասվածը ինձ համար արդեն կասկածի տեղիք ա տալիս....շատ դեպքեր եմ տեսել որ ինչ-որ մեկը ուրիշ էջա բացել ու մեղմ ասած բոլորին ձեռ ա արել....կամ որ մտնում են ու սկսում ուրիշ մարդու անունից ինչ-որ բաներ պարզել....սրանք երևակայության արդյունք չեն ուղղակի ինձ հետ նման բաներ էստեղ շատ են եղել, դա ա միակ պատճառը որ անհայտ նորեկներին ուշադրություն չեմ դարձնում.....իմ մուտքը կայքում ծանոթությունների համար չի եղել....չգիտեմ ինչքան ժամանակ տևեց բայց ոչ ոքի հետ չէի շփվում, ոչ անուն ոչ մի բան հայտնի չէր ինձնից, որովհետև լռիվ ուրիշ բանի համար էի գրանցվել....հետո ընդհանուր էստեղի մթնոլորտը կամաց-կամաց փոխեց մտադրություններս, չեմ ուզում շակագծերը շատ բացեմ......երևի պարզ դարձավ որ իմ դեպքը մի քիչ ուրիշ էր
      • 6/2
        2015-07-13 11:52:47
        փակագծերը****
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 11:56:14
        Լավ,օրինակ իմ կողմից նման բաներ տեսե՞լ եք:
      • 6/2
        2015-07-13 11:57:53
        չեմ տեսել, բայց ինչ արած ես շատ կասկածամիտ մարդ եմ....նույնիսկ շատերից խուսափում եմ....էտ երևի իմ խառնվածքնա խոսում արդեն
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 12:04:44
        Կասկածները ցրելու շատ տարբերակներ կան :D
      • 6/2
        2015-07-13 12:25:22
        մի տեսակ շատ սենտիմենտալ ու անհետաքրքիր են
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 12:30:35
        Շնորհակալություն անկեղծ կարծիքի համար:D
      • 6/2
        2015-07-13 12:32:07
        միշտ պատրաստ եմ լինել անկեղծ
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 12:33:39
        Ձեր դեպքում կա թվացյալ սառնություն,բայց էլի եմ ասում՝ թվացյալ...:Դ
      • 6/2
        2015-07-13 12:34:55
        սառնություն որ կողմից՞ ինձնից ձեզ, թե հակառակը՞
      • 6/2
        2015-07-13 12:35:43
        գիտես մի բան էլ կա, ես կյանքում առաջին քայլը չեմ անի :)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 12:44:30
        Ձեր կողմից:Դ Լավն էր բայց :D Առաջ ես էլ էի այդպես մտածում,«պագոններս» կընկնեին ,եթե ես առաջին քայլն անեի,բայց երբ եղավ նամն դեպք շատ պարզ ու հասարակ իրավիճակում ,հասկացա,որ եթե բոլորն ինձ նման մտածեին, «երկիրը երկիր չի դառնա», ինքնակրփուփյամբ զբաղվելը օգնեց մեծամասամբ սպասնել կոմլեքսներն ու անիմաստ բարդույթնմերը, դրանք ինձ շա՜տ էին խանգարում,բայց ես դա չէի գիտակցում,մի խոսքով՝ էի չերկարացնեմ՝ Աննա,17 տարեկան (ծաղիկ) :D
      • 6/2
        2015-07-13 13:46:15
        Դե ասածիս մեջ տրամաբանություն կա :) ավելորդ հպարտություն չեմ ունեցել նման պարագաներում, էստեղ հարցը մի փոքր այլ ա… մտածել եմ որ տվյալ մարդը չի ցանականա, կամ կձանձրանա ինձ նման մարդուց… շատ հաճելի ա Աննա ջան, ես էլ եմ 17, անունս` Անի :)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 14:03:24
        Ի՞նչ նկատի ունես՝ "ինձ նման" ասելով: Ասածներդ մտածելու առիթ տվեցին, երևի ինձ էլ էր խանգարել մերժված լինելու վախը , բայց դա ինքս ինձ խոստովանելու համարձակություն չեմ ունեցել:D հիմա այլ կերպ եմ մտածում, պետք է գոնե փորձել,որ հետ չափսոսաս չարածիդ համար,ու չմտածես,որ կարողէիր ինչ-որ բան անել ու չարեցիր: Չէ, իրականում ինձ հետաքրքրում են փակ մարդիկ, ձգող խորհրդավորություն կա, բարդ շփումը երբեմն ավելի նախընտրելի է , քան ինձ նման մարդկանց հետ, բայց առաջ ես էլ էի քեզ նման: Ինչպես միշտ վերջում ֆայմեցի՝ շատ հաճելի է Անի ջան:
      • 6/2
        2015-07-13 14:07:05
        Ինձ նման միօրինակ ու անհետաքրքիր, ով ուղղակի "զոռով" ա մարդկանց հետ շփվում….. Մերժված լինելը հարցը չի, այլ երկողմանի ձանձրույթն ու հիասթափությունը…. Ինձ հետ կարող ես ազատ շփվել, ու ինչքան կարող ես պարզ եղիր, առանց ավելորդ ձևականությունների, շատ եմ սիրում մարդկանց պարզությունը, սիրում եմ, որ մարդ բնականա
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 14:16:39
        Ի՞նչ գիտես,գու՞ցե ինձ համար հետաքրքրական են հենց քեզ նման " միօրինակ " կամ "անհետաքրքիր" մարդիկ, որովհետև ուզում եմ ինքս ինձ ապացուցել ,որ ստեղծվել է թյուր կարծիք ,և նման մարդիկ ուղղակի հասկացված չեն հասարակության կողմից : Աշխարհում չկան բացարձակ նման երկու մարդ, հետևաբար յուրաքանչյուրին ճանաչելն ու նրա չբացահայտված կողմերը բացահայտել գրավում է ինձ, մենք տարբեր ենք , տարբեր մտածելակերպներ ունենք, ու այն,ինչը ուրիշի աչքին չնչին է,մեկ ուրիշի համար հսկայական նշանակություն ունի, նայած ով է դիտողի դերում : Եթե չես նկատել , ես էլ եմ խոսում առանց փակագերի:D Ձևականություն ասելով՝ նկատի ունե՞ս հայերենս:D
      • 6/2
        2015-07-13 14:23:19
        Չէ հայերենդ կապ չունի, դեռ նման բան չեմ տեսել քո կողմից, ուղղակի ասում եմ որ ինձ քիչ-քիչ ճանաչես…. Համաձայն եմ որոշ բաներում, ընդհանուր լավ ես մտածում…. Դու ուղղակի հաշվի չես առնում թե "անհետաքրիր" ասվածի մեջ ինչ տիպի անհետաքրքրություններ են մտնում, հասկանում եմ, տվյալ պահին ուղղակի հետաքրքրությունն ա խոսում…. Երևի երկու դեպքերում ամեն ինչ կփոխվի, 1. Եթե տվյալ մարդը 99%-ով նման լինի, 2. 100%-ով տարբեր լինի
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 14:45:30
        Առաջ այս հարցի լրիվ ուրիշ տեսակի ընկալում ունեի, դե մտածում էի, որ գոռոզությունն է խոսում նրանց մեջ : Բայց ինքնաճանաչման ճանապարհին առաջացավ հակասություն. իսկական պարադոքս. ես էլ էի այդ մարդկանց թվին պատկանում ...փակ էի, ընդհանրապես կիսվել չէի սիրում ,ինքնամփոփ ,իրոք առաջացավ նախանձի զգացում , դեպի այնպիսի մարդիկ ,ինչպիսին հիմա եմ: Նպատակ դրեցի փոխվել ,դժվար էր,բայց այս հարցում հաղթանակած դուրս գալը օգնեց ինձ հետագայում : Թող ՝ ես որոշեմ՝որքանով են քո անհետաքրքրությունները հետաքրքիր ինձ համար :) Վերջին տողը չհասկացա :D
      • 6/2
        2015-07-13 15:08:44
        Նկատի ունեմ տվյալ մարդը պետքա ինձ կամ 99 %-ով նման լինի, կամ էլ 100%-ով տարբեր, որ իրար լավ հասկանանք ու չձանձրանանք … սրանից պարզ չեմ կարա բացատրեմ…. Դե ես նենցա որ չեմ նախանձում էտպիսի մարդկանց, իրանք հիմա դիֆիցիտ չեն համ էլ :) դե չեմ ուզում փոխվեմ, եթե փոխվեմ ամեն բան ինձ շրջապատող կփոխվի… դժվարա ինձ համար բայց լավ գիտակցում եմ որ էսա իմը…. Հետաքրքիրա գիտես, մարդիկ կան որ մտածում են ինքնահավան, մեծամիտ ու գոռոզ եմ, պատկերացրու էնքան իրականությունից դուրսա որ դրա մասին չեմ էլ մտածում, մեկ անգամ փորձեցի ինձ կողքից դիտել ու ստացա էտ տպավորությունը.. Բայց դե ոչինչ…
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 15:24:34
        Հասկացա :D Իրականում շրջապատը չի փոխվի,այլ շրջապատի քո ընկալումը:Դուրս գալիս է հաստատակամությունդ, միշտ մտածել եմ, որ ուրախները ամենաուժեղ տեսակն են, որ ինչ էլ լինի ,չեն կոտրվում կամ գոնե ցույց չեն տալիս , բայց ստիպեցիր ավելի հեռու գնալ, մեծ կամք է պետք սեփական թերությունները( թերություն միքիչ հարաբերական է ասված ) հասկանալու ,այլոց ներկայությամբ խոստովանելու ու միաժամանակ չփոխվելու հադտատակամություն հայտնելու համար՝ գիտակցելով ,որ դրանով ամեն ինչ բարդանում է: Հենց դա նկատի ունեի՝ հասարակության կողմից չհասկացվաԾ ասելով:
      • 6/2
        2015-07-13 15:31:19
        նման մտածելակերպի մարդը միշտ պատերազմի մեջա ինքն իր հետ… գիտես ամեն ինչ էնքան հարաբերականա, որ կոպիտ ասած հանցագործություն ա ինչ-որ երևույթին հստակ սահմանում տալը…
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 16:52:01
        Ոչ միայն իր հետ: Երկրորդ մասի հետ համաձայն եմ, համենայնդեպս ամենակարևոր բաները հստակ սահմանում չունեն, որովհետև յուրաքանչյուրն ունի իր պատկերացնումը դրա վերաբերյալ : Հ.Գ. Մոռացա ասել ՝ ինձ էլ են միանգամ ինքնահավան ասել,սովորական չէ "սուպեր " ինքնահավան:D սա խոստովանել է հին ընկերներիցս մեկը, երբ դեռ չէր ճանաչում , չեմ թաքցնի, մեկ-մեկ կա նման բան, բայց ոչ միշտ ,պետք եղած դեպքում :
      • 6/2
        2015-07-13 17:23:45
        հա ամենքը ունի իր սահմանումները, իմաստները, բայց գոյություն ունի ճշմարիտը ամփոփված դրանցում
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 18:11:20
        Մի իմաստուն աշակերտին ասում է. Չկա բացարձակ ճշմարտություն :Աշակերտն ասում է. Ուսուցի՛չ,իսկապես Ձեր ասածը բացարձակ ճշմարտությու՞ն է: Ուսուցիչը ծիծաղելով ասում է՝ իհար ո՛չ:D
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 18:13:28
        Իսկ*
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 18:31:26
        Գործն արված է:D Նամակ գրել չեմ կարող հեռախոսով: Ամեն ինչ չէ,միայն այն,ինչի հետ համաձայն եմ:
    • 6/2
      2015-07-13 11:29:24
      Անսահման սխալներս վկա…… -_-
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 11:36:54
        Ոչինչ,ինձ մոտ էլ է հաճախ սխալներ լինում :)
      • 6/2
        2015-07-13 11:59:43
        ուղագրականը մեկ տեղ ոչինչ, կարաս արդարացումներ գտնես....բայց էս.... :)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 12:03:53
        Էդ ի՞նչը :Դ
      • 6/2
        2015-07-13 12:18:32
        ընդհանուր
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 12:31:44
        :) Ոչինչ-ը ուժի մեջ է:Դ
    • ▼ ▲ ▼
      2015-07-14 23:33:43
      erani dzer havesin esqan voncel grel eq :D :D :D
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 23:37:08
        Նկատի ունեք պո՞ստը,թե՞ մեկնաբանությունները:D
      • ציון
        2015-07-14 23:37:40
        Սոն հանգիստ ինչ կար, ոնց կար գրել եմ, որովհետև վստահ եմ որ չեն կարդալու :D ինչի ովա գժվել, կամ ովա էտքան պարապ
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-14 23:38:14
        meknabanutyunner@ :)
      • ציון
        2015-07-14 23:38:29
        Մեկնաբանությունները իհարկե :
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-14 23:39:15
        es :) :D
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 23:41:43
        Իսկ Դուք ամբողջ կարդացի՞ք:D
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-14 23:43:26
        da inch karevor e :)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 23:45:23
        Ինձ հետաքրքրում է:D
      • ציון
        2015-07-15 01:08:45
        Զարմանալի մարդ ես (ծաղիկ) :D
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-15 01:09:27
        norutyun chi :) :D
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-15 01:22:51
        Ո՞վ:Դ
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-15 01:27:20
        միգուցե մեզնից մեկը՞ :)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-15 01:34:08
        Ո՞ր մեկը :D
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-15 01:35:31
        են որ ռոզվի տուփովա :D :D :D
      • ציון
        2015-07-15 01:36:11
        Սոն չգիտեմ էլ ինչ ասեմ
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-15 01:37:50
        ասա որ մեկիս հետ էիր սիրելիս ~ (գինի)
      • ציון
        2015-07-15 01:40:59
        Դե քո հետ էի
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-15 01:42:34
        :)
  • Գոհար
    2015-07-13 11:39:07
    Իսկ ինձ քուրիկս խորհուրդ տվեց գրանցվել, ինքը արդեն1 տարի էր ինչ գրանցված էր, էտպես գրանցվեցի, ու չեմ փոշմանել :)
    • Գոհար
      2015-07-13 11:41:24
      հա մեկ էլ դերի համար շնորհակալություն ]:)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 11:43:08
        Ա ի՞նձ նկատի ունես :D Բայց ո՞ր մեկն ես դու (ուրախ)
  • Գոհար
    2015-07-13 11:44:42
    մենթալը :) բա չես հիշի բա ոնց (ուրախ)
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-13 11:53:05
      Հիշում եմ,իհարկե հիշում եմ :) ես նկատի ունեի՝որի՞ դերում ես դու նկարից ]:)
      • Գոհար
        2015-07-13 18:46:45
        (ուրախ) ես չգիտեմ, բայց դու երեքն էլ միասին
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 18:51:48
        Ես այդտեղ չկամ:D
      • Գոհար
        2015-07-13 19:03:59
        ինքնախաբեությունը լավ բան չի O:)
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-13 19:07:03
      Աաա :D Այո,իրականությունից փախչել չես կարող Գոգ ջան:D
      • Գոհար
        2015-07-13 19:08:51
        (ուրախ) Այո՛. չէ որ ոչ ասելով հո չի, պետք է նաև հավատալ ասածին,
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 19:10:59
        Ա ի՞նչ ես փիլիսոփայում:D
      • Գոհար
        2015-07-13 19:15:01
        փիլիսոփայում են պարապ մարդիկ, իսկ ես պարապ չեմ :P
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 19:24:35
        Աաա հեսա փիլիսոփայողները կգրոհեն:D
  • Mariam95
    2015-07-13 15:33:28
    շատ հուզիչա (ծաղիկ) :D
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-13 16:53:09
      Շնորհակալություն , ամենալավը հուզելու արվեստին եմ տիրապետում :D
  • Մելինե
    2015-07-13 17:19:24
    էս չլինի՝ էն ցանցառը ես եմ (դեմք) :D լավն էր, իմ մոտ էլ մոտավոր նույն վիճակն ա եղել, "բոլոր ճանապարհները տանում էին Քոփի" :) դե ես էլ անտարբեր չէի կարող անցնել,,,, քոփի չաթի էդ քոմենթն էլ հիշում եմ, էխխ Հասո, դնեմ "կարգին" նայեմ
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-13 18:16:14
      Ա ես ձեռքերս լվանում եմ, դերերի բաշխումը թողնումեմ ձեզ վրա:D Ո՞վ էր մեկնաբանության հեղինակը ,չեմ հիշում :
      • Մելինե
        2015-07-13 20:28:44
        Արմանը :)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-13 21:46:46
        Բայց ես հիշում էի,որ ասողը աղջիկ է եղել ,չնայած իմ հիշողության վրա հույս դնել պետք չի:D Մի հարց. Կայքը հիմա ադմին ունի՞:
      • Մելինե
        2015-07-14 14:45:26
        կայքը շուտվանից ադմին չունի :) չէ, ես ֆենոմենալ հիշողություն ունեմ Arm...-ն էր :D
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 15:26:57
        Միքիչ տուր ինձ:D Այդ դեպքում պարտադիր կանոններին չհամապատասխանող պոստերը ո՞վ է փակում ::O
      • הר ציון
        2015-07-14 16:04:52
        ով հավես ունի
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 16:08:15
        Բայց ինչպե՞ս են փակում:D
      • ציון
        2015-07-14 16:10:10
        ես մի ձև գիտեմ ընդհամենը, էն էլ հավես չունեմ
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 16:20:10
        Այսինքն մենք հնարավորություն ունենք ջնջելու բոլոր այն պոստերը,որոնք մեզ դուր չեն գալիս?
      • ציון
        2015-07-14 16:45:57
        էտ հնարավորությունը մեզ չէր ընձեռնվի, եթե մեկը դրա վրա չաշխատեր
      • Մելինե
        2015-07-14 18:06:25
        Անն, առաջ մենք մոդերատոր ունեինք, ու ամեն ինչ կանոնավոր էր,,, հիմա, ոնց Անին ասեց, փակում ա նա, ով հավես ունի :) հիշողություն չգիտեմ, բայց որ լաաաավ եռանդ ունես, էդ հաստատ :D
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 18:26:46
        Անի,շնորհակալություն լույս սփռելու համար :) (ծաղիկ)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 18:27:29
        Եռա՞նդ,ի՞նչ նկատի ունես (գինի) :D
      • ציון
        2015-07-14 23:01:44
        Խնդրեմ, բայց պիտի որ հակառակը լիներ
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 23:18:37
        Ի՞նչ նկատի ունես:
      • ציון
        2015-07-14 23:24:18
        Չգիտեմ ճիշտն ասած… անկապ գրեցի
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 23:30:58
        Հետաքրքիր տեսակ ես,շա՜տ:
      • ציון
        2015-07-14 23:32:59
        Չէ, մի ասա տենց, որ ասում ես, մի տեսակ պատասխանատվության նման բան եմ զգում….
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 23:38:29
        Մտածե՞լ ես՝ ինչով է պայմանավորված այդ զգացումը :
      • ציון
        2015-07-15 01:40:06
        Մտածել եմ, բայյց հետո կաասեմ, հիմա հարմար չի տեղս
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-15 01:41:29
        Լավ,կարող ես նամակով գրել,քանի կոմպով եմ :)
      • ציון
        2015-07-15 01:44:59
        Հետո
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-15 01:55:06
        Կսպասեմ:
      • ציון
        2015-07-15 11:32:45
        Երբ որ ինձ գեր գնահատական են տալիս, փորձում եմ ամեն ինչ անել որ մի փոքր գոնե արդարացնեմ
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-15 13:44:31
        Գերագնահատումը սխալ է ասված , ռեալ եմ դատում :
  • Dark
    2015-07-13 19:17:41
    ես էլ եմ նույն ձևով հայտնվել ՔՓ ում…էլի նյութ էի փնտրում(ինչքան հիշում եմ բեռմունդյան ետանկյունու մադին)…միամիտ հայտնվեցի Քոփիում, ու ենքան հետաքրքրեց, որ մի օրում կարդացի կայքի բոլոր պոստերն ու մեկնաբանությունները…սկզբից չեի համարձակվում գրանցվել, ու հետեվում էի սենց ասած գաղտնի…… միօր էլ որոշեցի, որ պետքա գրանցվեմ…ու տենց հայտնվեցի ՔՓ ում… սկզբի համար դժվար էր, Քոփիի հները ոչ մի ձև չէին ուզում ընկերանալ, ու միշտ հեռու էին պահում իրենց……բայց հիմա գնալով ամռնինչ փոխվումա……… (ժպիտ) (ժպիտ)
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-13 19:23:43
      Ես էլ եմ սպասում փոփոխությունների:D
      • The Dark
        2015-07-15 13:48:03
        Fly հեղափոխական ես՞
  • Crazy
    2015-07-14 18:36:50
    Քեզ բնորոշ հետաքրքիր տոնով ու համեմատություններով նյութ էր: (ժպիտ) Բայց եթե անկեղծ՝ սովորականի նման էլի, ասենք ինձ ավելի դուր է գալիս գործածածդ համեմատություններն ու ՛՛ աննորմալ՛՛ բառերը, դրանք խոսքդ միշտ հետաքրքիր են դարձնում: :D Լավն էր ապրես: Առաջին անգամ,ես էլ եմ էսպես հայտնվել ստեղ, հետո արդեն ՛՛շառս ինձ քաշեցի;՛՛ գնացի , դե արդեն շատերը կային էստեղ, ասենք կարիգս հաստատ չէր լինի, մանավանդ որ պոստերս Ջեքսոնականից են կողմ չէին անցնելու (լուսնաքայլ) (լուսնաքայլ) : Դե երկրորդը բաց թողնեմ, երրորդին էլ դու եղա պատճառը,որ եկա, ու հաստատվեցի որպեսզի՝ ուտեմ քոփիհայության գլուխը աաա :) :D
  • FLY(Կուլե)
    2015-07-14 18:42:14
    Ա ի՞նչ աննորմալ բառ եմ ասել բայց :D Աաաա ուտել պետք չի,ոտքի հանել է պետք:դ Արա,ինձ հետաքրքրում է Ջեքսոնական պոստերդ,կսպասեմ,
    • Crazy
      2015-07-14 18:44:22
      ՛՛հակառակորդը թուլացրել էր զգոնությունը,օգտվելով առիթից հանկարծակի հարձակումով վերհաստատվեցի կոմպի գահին՛՛ տեղով աննորմալ է էլի :D : Դե լավ, մի կողմից կուտեմ,մի կողմից կհանեմ: Սպասիր ես մեկը ՛՛հորով մորով՛՛ անեմ հետո Մայքին կանցնեմ :)
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 18:52:23
        Գուշակիր՝ով է հակառակորդը:D Բոմ, տեսա նամակդ, չգիտեմ , չատում գրիր, կասեն, կամ ես հեսա կհարցնեմ:
  • Crazy
    2015-07-14 18:56:50
    Եղբայր, ա անունը Խ-ով էր բայց չեմ հիշում: Խորե՞ն, Խաչի՞կ :D :D : Ա՛հ կհարցնեմ, քիչ քիչ էլ մարդկանց հետ կծանոթանամ էլի :)
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-14 19:01:36
      Ես ընտրում եմ ճիշտ պատասխանը:D Ոնց որ ոչ մեկը Օնլայն չի ,ա միայն ես և դու,էլ չկա ոչ ոք քոպիում:D գրել էի արդեն ,մի հատ էլ դու գրիր:D:D:D
      • Crazy
        2015-07-14 19:02:59
        Բայց ես չիմացա: Ա շուտ գրեիր, դւո գրեցիր ու ես էլ գրեցի :
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-14 19:09:59
        Ա կրել եմ :D Երկրորդը:
  • ▼ ▲ ▼
    2015-07-15 01:37:00
    ես չեմ հիշում ոնցեմ հայտնվե ստեղ ու ում եմ ճանաչե :) ես չեմ ուզում նոր ծանոթություններ որովհետև սմսներումս անընդհանտ հարցնող ոնց ես ,ինչ կա ,ինչես անում կամ խնդալու առիթ փնտրող մարդկանց կարիքը չունեմ :)
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-15 01:54:14
      Մարդիկ տարբեր են...
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-15 01:56:57
        Ha tarber enq amen meks chshpvelu mer patcahar@ unenq bayc verjnakan@ nuynna ambox vor@ chuni nor canoti kariq :)
      • ציון
        2015-07-15 01:58:00
        Սոն ես շատ ունեմ ուղղակի չեմ գտել
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-15 02:00:33
        Ամբո՞խ,իսկ ինչպե՞ս է ձևավորվել այդ «ամբոխը»:
      • ▼ ▲ ▼
        2015-07-15 12:51:09
        ձևավորման պատճառները ում են պետք գրողը տանի |(
      • FLY(Կուլե)
        2015-07-15 13:43:32
        Ա այ Ձեր ցավը տանեմ,ինչի՞ է Ձեզ հետ այսքան բարդ:D
  • Kuk_Anyut
    2015-07-15 02:08:15
    http://www.copypaste.am/2015/07/15/%D5%AF%D5%A5%D5%B2%D5%AE%D5%A1%D5%BE%D5%B8%D6%80%D5%B6%D5%A5%D5%9B%D6%80-%D6%84%D5%A1%D5%B5%D5%AC%D5%A5%D6%84-%D5%AB%D5%B6%D5%B1%D5%B6%D5%AB%D6%81-%D5%B0%D5%A5%D5%BC%D5%B8%D6%82/
    • The Dark
      2015-07-15 13:49:07
      Սենց բան էլ չանես Անյուտա
  • Titer
    2015-07-16 22:32:04
    Այս կայքը ինձ ուղարկել էր իմ նախկին ընկերներից մեկը: տենց մտա ու խորացա հետտո կյանքի բերումով էլ չմտա: ու 2 օր առաջ պատահական էլի քտա ու էլի վերադարձա: և շատ ուրախ եմ: (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա) (ուռա)
  • Titer
    2015-07-16 22:43:59
    ապրես (լավ)
    • FLY(Կուլե)
      2015-07-16 22:48:38
      Դու էլ,ա ապրեն պարողները աաա:D
  • Titer
    2015-07-16 22:49:52
    այո այոոո պարում ենք բոլորս
  • EvanescenceAmyLee
    2015-07-29 16:58:10
    ինձ Քոփին ընկերուհիս էր ցույց տվել.....շուտվանիցեի հետևում բայց չեի գրանցվում...հետո մտածեցի չէ պետքա գրանցվեմ
    • Կուլե(FLY)
      2015-07-29 17:00:02
      Հսմոն?:D
      • EvanescenceAmyLee
        2015-07-29 17:01:53
        չէ...Հասմիկին ստեղիցեմ ճանաչել.../Մերին...Մերի Պողոսյան...մոռացելա իրա համ Լոգինը համ պառոլը եսել չգիտեմ
      • Կուլե(FLY)
        2015-07-29 18:43:57
        Չեմ ճանաչում,երևի վաղուց չի մտնում: :)
  • EvanescenceAmyLee
    2015-07-29 17:07:57
    փետրվարի վեցը կարդացի հետաքրքրեց.....իմ ծնունդի օրնա
  • EvanescenceAmyLee
    2015-09-07 21:13:21
    Լավն ա...Ան նամակիդ եմ սպասում
  • ......Nevermore......
    2015-09-07 21:55:28
    լավն էր.... ոգեշնչող .... ես ինքս որպես նորեկ հիմա անցնում եմ դրանց միջով, և քո պոստը շատ հուսադրող էր : :) :) :) :) (ժպիտ)
  • maga9898
    2015-09-07 21:58:30
    լավն էր (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ) (ժպիտ)